סקר: מרבית האנשים חשים בנוח לשלם תמורת מוצרים במכשירים ניידים

רוב המשיבים אמנם עורכים דרך הסלולר רק קניות בסכומים של עד 100 דולרים, אולם 50% מהם ציינו, כי הם חשים בנוח לערוך קניות סלולריות גם בסכומים הגבוהים מכך ● 20% אף ציינו, כי אין להם בעיה לרכוש באמצעות הנייד במחירים שעולים על 500 דולרים

79% מהאנשים חשים בנוח לגבי תשלום תמורת מוצרים שרכשו במכשירים ניידים – כך עולה מסקר שערכה חברת המדיה JiWire.

מבין 5,000 המשיבים, הרוב ערכו אמנם רק קניות קטנות במכשירים ניידים (בסכום של עד 100 דולרים), אך 50% מביניהם ציינו, כי הם חשים בנוח לערוך גם קניות סלולריות בסכומים גבוהים מ-100 דולרים, וקרוב ל-20% ציינו, כי הם חשים בנוח גם לערוך קניות בסכומים גבוהים מ-500 דולרים.

מלבד עצם התשלום, השיבו 71%, כי הם עורכים בטלפון הסלולרי או במחשב הלוח גם סקרי שוק לגבי קניות עתידיות. 31% מביניהם רכשו לאחר מכן את המוצר בחנות, 40% קנו אותו במחשב ו-20% בלבד עשו זאת ישירות במכשיר הנייד. הפריטים הפופולריים ביותר שנרכשו היו מוצרי צריכה, נסיעות ושירותי בידור.

עוד התגלתה בסקר יעילותן של פרסומות תלויות מיקום למבצעים בבתי עסק מקומיים. 72% מהמשיבים ציינו, כי רכשו פריטים במבצעים כאלה ו-72% סיפרו על המבצעים המקומיים לחבריהם. צעירים גילו אמנם נטייה רבה יותר לשימוש במכשירים ניידים, אך המגמה הייתה עקבית למדי בכל קבוצות הגיל.

"ככל שהטכנולוגיה הסלולרית מתפתחת, אנשים נוטים יותר להסתמך על הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח, ושירותי המיקום הופכים לכורח המציאות מבחינתם של המשתמשים בדרכים", אמר דייוויד שטראאס, סגן נשיא בכיר לשיווק ב-JiWire.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים