תוכן שיווקי

לקראת InfoSec 2011 | העיר דטרויט מיישמת פתרונות אבטחה חד כיווניים מבית Waterfall Security Solutions

26/05/2011 13:36

ווטרפול סקיוריטי (Waterfall Security), הספקית המובילה של מוצרי אבטחה מבוססי תקשורת חד כוונית, בשיתוף עם תאגיד המים של דטרויט (DWSD), הודיעו על התקנה מוצלחת של מספר מערכות של חברת Waterfall Security, אשר ייושמו על מנת לאבטח את רשת הבקרה של מחלקת המים ומי השפכים של דטרויט.

"תאגיד המים של דטרויט הוא חלוץ בתעשיית המים בכך שהכיר בחשיבות השמירה על הנכסים הקריטיים שלה, אשר הגישה אליהם מתאפשרת מכל רשת חיצונית", אומר ליאור פרנקל, מייסד משותף ומנכ"ל חברת Waterfall. "אנו שמחים לצרף גוף מוביל כזה כחלק מבסיס הלקוחות ההולך וגדל שלנו בתחום התשתיות הקריטיות בארה"ב". היישום שילב מספר ממוצרי חברת Waterfall, כולל פיתרון למערכות OSIsoft PI ומספר פתרונות שונים להעברת קבצים.

"על מנת למנף ולשתף נתונים מתהליכי הבקרה, בזמן אמת, ראינו צורך גובר והולך בשיפור רמת האבטחה שלנו", אמר פי.ג'יי דאדא, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע (ITSIO), במחלקת המים של דטרויט. "חיפשנו פתרון אבטחה לרשת הייצור שלנו, אשר יספק את רמת האבטחה הגבוהה ביותר בסביבות קריטיות, תוך שמירה על הצרכים המבצעיים והפונקציונליות שלנו. Waterfall  ענתה על שתי הדרישות הללו. יתרון נוסף של פתרון זה הייתה רמת האבטחה החזקה והמקיפה שסיפקה Waterfall עבור פלטפורמת ה-OSIsoft PI".

הפיתרונות של חברת Waterfall מאפשרים לתשתיות קריטיות לחבר באופן מאובטח את הרשתות התעשייתיות שלהם לרשתות חיצוניות, תוך מילוי צורכיהם העסקיים, וזאת ללא החשיפה של רשתות אלה לסיכונים ואיומים של התקפות סייבר, טרור קיברנטי, או פריצות לרשת מצד גורמים חיצוניים. הטכנולוגיה, מוגנת הפטנט, של Waterfall מסייעת לחברות UTILITIES ולתשתיות הקריטיות לעמוד בדרישות רגולציה שונות, כגון NERC-CIP, NRC, CFATS, וכן לתקנים וסטנדרטים אחרים, כמו גם למדיניות אבטחת ושיטות עבודה מומלצות.

תאגיד המים ומי השפכים של דטרויט הוא הבעלים והמפעיל של מתקנים רבים לייצור והפצה של מים מתוקים, איסוף וטיפול במי שפכים. התאגיד, הנמצאת בבעלות עירונית, מספק שירותים לכ-4,000,000 תושבים במישיגן הדרומית, עם ממוצע של 610 מיליון גלונים של מים ליום. המתקן המרכזי לטיפול במי שפכים (WWTP) הוא אחד ממתקני הטיפול במי שפכים מהגדולים בארצות הברית – מתקן זה אוסף ומטפל במי שפכים של אזורי מגורים, מסחר ותעשייה מ-76 ישובים בדרום מזרח מישיגן ובעיר דטרויט.

פרטים נוספים אודות Waterfall ניתן לקבל בטלפון 03-9003700, בכתובת הדוא"ל הבאה ובאתר האינטרנט של Waterfall.

אירועים קרובים