תוכן שיווקי

בעקבות רכישת מערכת Profit מחברת מיחשוב: קבוצת אמן השיקה את פתרון ה-ERP החדש ERP Plus בכנס לקוחות משתמשי מערכות ה-ERP של הקבוצה

26/05/2011 13:49

קבוצת אמן השיקה את פתרון ה-ERP החדש, Aman ERP Plus, המבוסס על פעילותה המגוונת של הקבוצה בתחומי ה-ERP ופלטפורמת ה- AS400 (ה-system i) של IBM, בשילוב עם מערכת Profit שנרכשה מחברת מיחשוב. הפתרון שהושק, כמו גם שאר יכולות הקבוצה בתחום, הוצגו בכנס לקוחות שנערך אתמול בסטוקו בתל אביב.

את הכנס הנחה אברהם ורניק, מנהל קשרי הלקוחות של תחום ה-ERP בקבוצה ומוותיקי התחום. צביקה אלפי, סמנכ"ל המכירות והשיווק של קבוצת אמן פתח בסקירה על אמן ותחום ה-ERP וציין כי התחום מעסיק כיום כ-75 עובדים אשר מספקים שירות לכ-300 לקוחות ממגוון מגזרים המקבלים פתרונות ייעודיים לניהול עסקים כללי, לתחומי הקמעונות, הרכב והמוסכים, המפעלים הקיבוציים וארגונים מסחריים. אלפי הוסיף כי מטרת הכנס הינה להציג ללקוחות החברה כיצד ניתן למקסם את המערכות הקיימות בארגונים שלהם, אשר כל אחת בתחומה בעלת עושר פונקציונאלי וניסיון רב בשנים, על ידי הוספת פיתוחים ומגוון פתרונות, הן בתחומים היישומיים והן בתחומים התשתיתיים של קבוצת אמן.

אבי עסיס, מייסד ומנכ"ל חברת WideLink המספקת ייעוץ בתחומי ה-CRM וה-BI, הסביר כיצד ניתן לנצל טוב יותר את כוח המיחשוב הקיים בארגון ואיך ניתן לשדרג מערכת ERP ולהוסיף לה שכבת ניהול מידע, שתפקידה לאסוף ולחשוף את המידע העסקי הרלוונטי מהמערכות השונות ולהציף אותו מעלה, בצורה מאורגנת, לדרג הניהולי, הן בפלטפורמות נייחות והן בניידות התופסות תאוצה.

ההרצאה המרכזית מפי איציק יצחק, מנהל תחום פיתוח ERP בקבוצת אמן, הציגה את ההרחבות והחידושים של הקבוצה למערכות ה-ERP של אמן. Aman ERP Plus, המבוססת web, מספקת כיום פתרונות ייעודיים ללקוחות החברה, כגון: פורטל ספקים פיננסי ולוגיסטי המאפשר לספקים להיכנס לאתר בכל עת ולקבל מידע עדכני, מתוך מערכת ה-AS400, אודות חשבוניות, תשלומים, מכרזים ועוד; מודול TPL שנועד לאפשר לגופים מחוץ לארגון לבצע פעילויות הפצה שונות באמצעות מנגנון ההפצה הארגוני ומערכת שליטה ובקרה על קווי הפצה, המסייעת לארגון לנהל בצורה מלאה את מערך ההפצה משלב יציאת הסחורה מהמחסן ועד הגעתה ללקוח הסופי.

עמוס שטנר, מנכ"ל חברת אוצר אחסון ממוחשב, אשר את מוצריה משווקת ומטמיעה קבוצת אמן בישראל, סיפר על יכולות החברה בתחום ניהול התוכן הארגוני (ECM) ורן משאש, מנהל מכירות אמן-בארי סיפר על הפתרון המשולב של החברות להפצה דיגיטאלית של מסמכים עסקיים (חשבוניות, דפי מידע וכו') ודיוורים ללקוחות. אייל וינדלר, מנהל מחלקת אבטחת מידע בקבוצת אמן הסביר לנוכחים מדוע ישנם סיכוני אבטחת מידע גם בסביבת עבודה סגורה יחסית ומה כדאי לעשות כדי להגן על הרשתות הארגוניות.

שי בן אריה, מנהל פרויקט CRM במפעל Ornit של קיבוץ אור הנר, היטיב לתאר לנוכחים כיצד הטמעת מערכת Microsoft Dynamics CRM וקישורה למערכת ה-AS400 הארגונית, על ידי קבוצת אמן, סייע באופן מהותי להגברת המכירות של המפעל, בארץ ובחו"ל וציין כי: "ללא היכולות והתמיכה של אנשי אמן בקישור ה- AS400 עם ה-CRM של מיקרוסופט, לא היינו מצליחים לנצל את יכולות ה-CRM".

את הכנס חתמה הרצאתו של אריה ברקוביץ, מנהל הצוות הטכני של קבוצת המוצרים ב-IBM, שדיבר על שרת ה-Power של החברה והציג roadmap לפלטפורמת ה-System i של החברה.

אירועים קרובים