תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "דאבל" לאיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מערכות מידע

האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מערכות מידע זכה בפעם השלישית בפרס הסניף המצטיין באזור אירופה ואפריקה ולראשונה בסניף המצטיין העולמי של ISACA

26/05/2011 14:18

בשבוע שעבר ייצג רו"ח דורון רונן, נשיא האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מערכות מידע – ISACA ישראל, את מדינת ישראל בכנס הנשיאים הבינלאומי של ISACA (האיגוד הבינלאומי לביקורת ואבטחת מערכות מידע). האיגוד הישראלי הינו סניף של ISACA הבינלאומי, אשר לו למעלה מ-190 סניפים בכ-150 מדינות בעולם, והוא מאגד למעלה מ-90 אלף אנשי מקצוע בעולם העוסקים בתחום ביקורת, בקרה, ממשל, סיכונים ואבטחת טכנולוגיית המידע. האיגוד מעניק הסמכות מקצועיות CISA, CISM, CGEIT ו-CRISC.

לכנס, שנערך השנה בלאס-ווגאס, ארה"ב, הגיעו נשיאים של ISACA מרחבי העולם (מ-150 מדינות). רו"ח דורון רונן, סיפר שחש גאווה רבה שהסניף הישראלי, שהוא עומד בראשו, קיבל את פרס הסניף המצטיין באזור אירופה ואפריקה. הפרס ניתן על הישגי הסניף הישראלי בתחום ההשתלמויות, תרומה לפעילות המקצועית הבינלאומית של ISACA, ומעורבות הסניף הישראלי ברגולציה המקומית והבינלאומית. לדברי רו"ח רונן, למרות שבעבר הסניף הישראלי זכה פעמיים נוספות בפרס הסניף המצטיין באזור אירופה ואפריקה, תחת הנהגתו, עדיין תחושת הגאווה הישראלית פועמת בו כל פעם מחדש.

רו"ח דורון רונן עם הפרסים ההפתעה המרכזית הייתה זכיית הסניף הישראלי, לראשונה, בפרס הסניף המצטיין העולמי (worldwide). עד צהרי היום השני של הכנס נשמר בסוד מיהו סניף ISACA שיזכה לקבל את פרס הסניף המצטיין העולמי. וממש כמו בטקס האוסקר, בפני 300 נציגים מסניפי ISACA בעולם (150 מדינות), הוכרז מעל הבמה: והזוכה בפרס הסניף המצטיין העולמי של ISACA, הוא… ישראל. בהתרגשות רבה קם רו"ח רונן דורון לקבלת הפרס מידי נשיא  ISACA הבינלאומי. לרו"ח רונן ניסיון של 29 שנה, והוא נמנה על המובילים בתחום ניהול הסיכונים, הביקורת הפנימית ומערכות המידע.

בשל התהליך האסטרטגי הייחודי שעבר ISACA ישראל, במתודולוגיה חדשנית "ההסטוריה של העתיד", בהנחיית הפסיכואנליסט ד"ר אבי נוטקביץ, נתבקש הסניף הישראלי להביא את הבשורה גם ליתר הסניפים. עקב הביקוש הרב לסדנה זו, נתבקשו נציגי ISACA ישראל, רו"ח דורון רונן (נשיא ISACA ישראל) ו-שי זנדני (חבר הנהלת ISACA ישראל ויו"ר הוועדה המקצועית של הסניף) להעביר את הסדנה פעמיים (שני סבבים) בפני נציגי הסניפים. נציגי הסניפים נטלו חלק פעיל בסדנה זו, והם לא פסקו מלהרעיף שבחים ומחמאות על נציגי הסניף הישראלי.

בנוסף, דניאל מאיר, נשיא הקודם של ISACA ישראל, הרצה ביחד עם נציגת אחד מסניפי אוסטרליה ונציג אחד מסניפי הודו בנושא שימור חברים. מאיר חלק עם המשתתפים את ניסיון הסניף הישראלי בפעילות הענפה למען החברים.

מימין: פטרישיה גו  - יו"ר ועדת הקשר עם הסניפים, אמיל ד'אנג'לו - הנשיא העולמי, רו"ח דורון רונן - נשיא ISACA ישראל, קן ואנדר-וול - הנשיא העולמי הבא

אירועים קרובים