אפל תשחרר עדכון שיטפל ב-Mac Defender באופן אוטומטי

לאחר שבתחילת השבוע דלף לרשת מסמך של אפל שהורה לעובדי החברה להזכיר ללקוחות שהחברה אינה מציעה תמיכה בטיפול להסרת רושעות, חזרה בה אפל ושחררה באתר שלה מסמך שמסביר ללקוחות כיצד להימנע מהתוכנה המזויפת, או במקרה הגרוע - כיצד להסיר אותה בבטחה מהמחשב

אפל (Apple) אמורה לשחרר בקרוב עדכון עבור מערכת ההפעלה Os X, שנועד לטפל ב-Mac Defender – תוכנת האנטי-וירוס הפיקטיבית שמשתרשת עמוק במערכת ההפעלה, משבשת את פעילותה ופותחת דלת אחורית לגניבת מידע.

המדובר בתופעה שהפכה לנפוצה במחשבי PC בשנתיים האחרונות והובילה לנפגעים תמימים רבים, אולם בזמן האחרון "חצתה את הקווים" והגיעה גם לתחום המקינטוש. כך, התוכנה מציעה לבחון האם המחשב נגוע בווירוסים, ולאחר שהיא מוצאת וירוסים בדויים, היא משכנעת את המשתמש להוריד תוכנה "מלאה" לניקוי המזיקים, כאשר תוכנה זו היא שיוצרת את הנזק המשמעותי למחשב, כולל מחיקת קבצי מערכת חשובים.

לאחר שבתחילת השבוע דלף לרשת מסמך של אפל שהורה לעובדי החברה להזכיר ללקוחות שהחברה אינה מציעה תמיכה בטיפול להסרת רושעות, חזרה בה אפל ושחררה באתר שלה מסמך שמסביר ללקוחות כיצד להימנע מהתוכנה המזויפת, או במקרה הגרוע – כיצד להסיר אותה בבטחה מהמחשב.

כעת אמורה אפל לשחרר עדכון שיסיר את Mac Defender באופן אוטומטי, ויגרום להופעת הודעת אזהרה במידה והמשתמש ינסה שוב להתקין אותה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים