תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן: "המפגש בין מנמ"ר ישראלי לחברות המייצגות טכנולוגיות מובילות מחו"ל תמיד מניב תוצאות חיוביות"

בעקבות כנס C3 בסיציליה

29/05/2011 15:08

ספר על רשמיך מכנס C3 של אנשים ומחשבים.
פסטרנק: "כנס C3, שהתקיים השנה בסיציליה, הוכיח שוב כי המפגש בין המנמ"ר הישראלי לחברות המייצגות טכנולוגיות מובילות מחו"ל ובעלות היכרות מעמיקה עם עולם ה-IT הישראלי, תמיד מניב תוצאות חיוביות. המנמ"רים מתעדכנים על פתרונות חדשים בעולמות תוכן שונים ב-IT ואנו לומדים ללא הרץ על צרכיו ה-IT בארגונים מסקטורים שונים, על מנת שנוכל להתאים את חבילת הפתרונות שלנו בצורה מושלמת.

האווירה ששררה בכנס תאמה את המצב אצלנו, בקבוצת אמן – אווירה חיובית של ענף בצמיחה ושגשוג, לאחר שנים שהיו לא קלות לכלל הענף. אמן שילבה בהצלחה חברות מתחומים שונים שנרכשו בשנתיים האחרונות והגדילה באופן משמעותי את היצע הפתרונות שלה, בעיקר בתחום התשתיות (מתכנון והקמת data centers ועד מתן פתרונות אבטחת מידע, תכנון צרכי התקשורת וה-system) ועד תחום האפליקציה (פיתוח, CRM, UI, ERP)".

קבוצת אמן פעילה מאוד בזמן האחרון בתחום אינטגרציית המידע. מהי הדרך בה אמן מטפלת בנתונים ואיך הסתכלות זו מסייעת למנמ"רים?
פסטרנק: "ההסתכלות של קבוצת אמן על תחום אינטגרציית הנתונים היא הסתכלות כוללת המניבה ללקוח ערכים מוספים, הודות לשליטה המלאה במאפייני המידע. ההבנה העמוקה בצרכי הארגון ובתפקידו המכריע של המידע בהצלחת הארגון ותהליכי קבלת ההחלטות בו, תורמת למצבים בהם גם פרויקטים מוגדרים, כדוגמת פרויקט הסבת נתונים ממערכת אחת לשנייה נהנים מהידע, הניסיון והתפישה של הקבוצה לגבי שינוע, תפעול ולוגיקה של המידע.

קבוצת אמןבשנה החולפת ביצענו פרויקטים רבים בנדבכים שונים של אינטגרציית מידע, עבור מגזרים שונים, בעיקר טלקום,ממשלה ופיננסים. פרויקטים לארכוב מידע בצורה מובנית ולייצור רשימות אב של נתונים (MDM), שנעשו עבור חברות גדולות בתחום הפיננסי הצליחו לחסוך זמן עבודה רב (העלאת תפוקה ב-40 אחוזים) ולהפחית בצורה משמעותית עלויות של אחסון נתונים, הודות לארכוב החכם".

מהם המגזרים בהם חלה צמיחה משמעותית בעת האחרונה ומדוע לדעתך?
פסטרנק: "ככלל אנו חווים גידול משמעותי במספר הפרויקטים הגדולים בהם זוכות מחלקות שונות בקבוצה, בעיקר במגזרי הממשלה והביטחון, הודות לניסיון המצטבר של אמן במגזרים אלה ולהבנת הקבוצה את צרכיהם. בחודשים האחרונים אנו חווים צמיחה מיוחדת בפעילות שלנו במגזר הפיננסי, לו אנו מספקים שירותי תפעול מלא לבתי השקעות וחברות ביטוח, ייעוץ ופיתוח מערכות מורכבות לניהול פיננסי בנקאי.

קבוצת אמן השכילה להגדיר בשנים האחרונות את מנועי הצמיחה שלה והתמקדה בתחומים המדגישים את היתרונות היחסיים שלה. לפני כשנה אמרתי כי פעולות רגולציה, מעבר השוק לעבר קונסולידציה והצורך בהתייעלות כלי הניהול במערכות המחשבים, יהיו הנושאים החשובים בזמן הקרוב ואכן כך קרה. מתוך ראייה זו, פעלנו למתן מענה מותאם לדרישות הרגולטורים מלקוחותינו וסיפקנו פתרונות אינטגרציה ווירטואליזציה מבית היוצר של שלושת החברות המובילות בתחומן: אינפורמטיקה, טריליום וסיטריקס, אותן אנו מייצגים בישראל ובהן ישנה פעילות מוגברת בחודשים האחרונים. כמו כן, פעילות אמן בתחום כלי השו"ב והטמעת מתודולוגית ITIL סייעה בידנו להקים כלי ניהול אפקטיביים למנמ"רים".

אירועים קרובים