תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ניהול מערך ה-Data Protection באמצעות DPA מבית EMC

29/05/2011 16:11

מאת עמית לוין, יועץ טכנולוגי EMC

יחד עם הגידול בכמות המידע גדלה גם המורכבות של השמירה/גיבוי של המידע הארגוני, אפליקציות קריטיות, מערכי אחסון, סביבות וירטואלית, משרדים מרוחקים, לפטופים/דסקטופים, הצורך בעמידה בדרישות הארגון ל-RTO ו-RPO כל אלו ללא ניהול יעיל עולים לארגון הרבה כסף ובזבוז זמן על בקרה שלרוב מתבצעת ידנית ולא מספקת לארגון תמונה אמיתית באם המידע הארגוני מגובה והאם ישוחזר בשעת הצורך, באם לא ינוהל ביעילות וללא ידיעת המצב האמיתי הארגון שלנו יהיה בסיכון.

באירוע EMC BRS הקרוב נציג את מערכת Data Protection Advisor המערכת המובילה בעולם לניהול מערך ההמשכיות העסקית (Data Protection) אשר כבר מותקנת בעשרות ארגונים בישראל ובעולם. ה-DPA הוא פתרון תוכנה קל ונוח לתפעול המאפשר איסוף, ניתוח והתראות של סביבת ה-Data הארגונית תוך כדי שיקוף מלא ועדכני של המידע והפצתו לכל הגורמים הרלוונטיים בארגון.

לדוגמא:

•    ניטור והתראות בזמן אמת – המערכת מאפשרת ניטור וזיהוי בעיות בתהליך הגיבוי לפני שהם מחריפות.
•    איתור תקלות עם קורלציה – זיהוי הגורם לבעיות בגיבוי עם מתן פתרון מהיר ושיפור יכולת התיפעול.
•    אופטמיזציה – דוחות ביצועים המאפשרים זיהוי סוגיות הגורמות להאטה בביצועי מערך הגיבוי
•    Capacity planning – מה ידרש מהארגון בעתיד עם הוספת מערכות מידע נוספות.
•    דוחות – המערכת מספקת דוחות סטנדרטיים ודוחות כמעט אין סופיים הניתנים ליצירה בהתאם לדרישות הארגון (דוגמאות בהמשך)

חמשת הפונקציות העיקריות הנ"ל משתרעות לאורך כל המערכות הנתמכות ובזמן שהפוקוס של מערכת ה DPA הוא על סביבת הגיבוי זה קריטי שגם מערכות אחרות ישארו ייעילות וזמינות על מנת לשמור על המידע זמין ומוגן. חשוב להבין כי מערכת ה DPA היא המפתח לניהול גיבויי הסביבה הוירטואלית שלנו שגדלה מיום ליום וכמו כן ניהול מערך הגיבוי לדיסק שמחליף את הגיבוי לטייפ המסורתי.

דו"ח לדוגמא:

מערכת ה-DPA מהווה פלטפורמת ניהול מרכזית המאפשרת שליטה ובקרה על כל תהליכי ניהול המידע, החל ממיפוי הקשרים הלוגיים והפיזיים בין האפליקציה ל-storage הפיזי ולכל העותקים השונים שלו אם למטרות Business Continuity ו DR ואם למטרות גיבוי, עבור דרך תהליכי הגיבוי עצמם וכלה במדידת ביצועי הארגון ברמת ITIL. תוכנת ה-DPA מגיעה עם כ-400 דוחות מובנים ישירות באפליקציה כמו גם מחולל דוחות פשוט ונוח לעבודה המאפשר יצירת custom reports לכל מטרה וצורך. ה-DPA מהווה כלי רב עוצמה לתיפעול סביבת הגיבוי והרפליקציה. דבר זה נעשה כתוצאה מכך שכל המרכיבים של הסביבה מתכנסים לחלון אחד ממנו ניתן לנתח כל רכיב או פרמטר בסביבה. שימוש זה מאפשר למשתמש לצפות בעיות הקשורות לגיבוי ורפליקציה, לפתור אותן ולהבטיח תיפעול אופטימלי לסביבה. בנוסף DPA מבטיח ניהול אופטימלי וחסכון ארוך טווח במשאבים יקרים ככלי ארגוני למדידת ביצועי ה IT בתחום האחסון והגיבוי.

ל-DPA יכולת להפוך את הארגון שלכם ליותר יעיל תפעולית תוך הורדה דרמטית של ההוצאה והמשאבים הנדרשים והפיכתו ליותר אפקטיבי במהלך היומיומי עם הורדת הסיכון ועלייה בשקיפות מערך הגיבוי הארגוני. אם ברצונכם לנצל את המיטב ממערך הגיבוי הארגוני שלכם חטיבת ה BRS של חברת EMC בישראל תשמח לבצע ללא עלות ניתוח של מערך הגיבוי הארגוני באמצעות כלי ה-DPA ולהראות לכם מה יקרה ביום שאחרי.

אירועים קרובים