שלומי פרייס מונה למנכ"ל נט-אפ ישראל

יחליף בתפקיד את רפי שקולניק, שהודיע לפני כחודשיים על עזיבתו ● פרייס, שעבד במשך כ-10 שנים ב-HP ישראל, שימש בתפקידו האחרון כמנהל חטיבת המיחשוב ● אני נרגש להתחיל את תפקידי ולהוביל את נט-אפ ישראל קדימה בתקופה בה תעשיית ה- IT יכולה ליצור הזדמנויות אדירות", מסר פרייס

תם המירוץ לראשות נט-אפ (NetApp) ישראל: שלומי פרייס, עד לאחרונה איש HP, מונה היום (א') למנכ"ל הסניף הישראלי של ענקית האחסון. פרייס, שיכהן גם כדירקטור בחברה, יחליף את רפי שקולניק – שעבד בנט-אפ ישראל כ-13 שנים, מהן שנתיים כמנהל אזורי, והודיע לפני כחודשיים על פרישתו. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי פרייס על הובלת צוות המכירות והשירותים של חברת האחסון ישראל.

פרייס (43) מגיע לנט-אפ ישראל לאחר עשור ב-HP. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל חטיבת המיחשוב האישי ב-HP ישראל ולפני כן היה מנכ"ל חטיבת הדפסה והדמיה במשך כשלוש שנים. "לכבוד הוא לי להצטרף לחברה בינלאומית מוכרת, צומחת במהירות ומוערכת כנט-אפ", מסר פרייס. "לסניף הישראלי יש צוות יוצא דופן שהוביל אותו לתוצאות מדהימות ונתח שוק גדול. אני נרגש להתחיל את תפקידי ולהוביל את נט-אפ ישראל קדימה בתקופה בה תעשיית ה- IT יכולה ליצור הזדמנויות אדירות".

פרייס נכנס לנעליים גדולות: בשנתיים בהן שימש שקולניק כמנכ"ל הסניף, צמחו מכירות החברה ב-60%, ואף היה גידול במספר העובדים של הסניף, העומד כיום על 70. בין הפרויקטים האסטרטגיים בתקופתו, ניתן למנות את מכרז האחסון בצבא, בו זכתה בחוזה של עשרות רבות של מיליוני דולרים, את הכניסה לתעשיות הביטחוניות, חדירה למגזר הפיננסי, ובעיקר את החדירה של סניף נט-אפ ישראל לשוק המיחשוב הרפואי, שם נט-אפ מצויה כמעט בכל בתי החולים וקופות החולים, עם מערכות ומכונות אחסון לטובת רשומות רפואיות חזותיות (PACS).

"שלומי מביא עימו את ניסיונו הרב בשוק המקומי הדרוש לקחת את נט-אפ ישראל לשלב הבא בעידן חדש של שוק ה-IT", ציין רמו רוסי, סמנכ"ל המדינות המתפתחות בנט-אפ לאזור EMEA. "השוק הישראלי היה תמיד חשוב וייחודי עבור נט-אפ, עקב יכולתו לאמץ במהירות טכנולוגיות חדשות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רוני

    רפי שקולניק הוא יחיד ומיוחד וכולנו נתגעגע אליו, לקוחות ושותפים.

אירועים קרובים