באלמר: מיקרוסופט מרוויחה בסין 95% פחות מאשר בארצות הברית

שיעור ההכנסות הנמוך נובע, לדברי מנכ"ל החברה, מהשימוש הנרחב במדינת הענק בתוכנות פיראטיות ומהעובדה שהממשלה הסינית לא עושה מספיק כדי להילחם בתופעה ● הוא אמר, כי חברות תוכנה רבות סובלות בעקבות כך מנזקים בסך כולל של מיליארדי דולרים ● לדבריו, הבעיה אינה המחירים, שכן "מי שיכול להרשות לעצמו לרכוש מחשב, יכול להרשות לעצמו גם לרכוש תוכנות"

הכנסותיה של מיקרוסופט (Microsoft) בסין פחותות ב-95% מאשר בארצות הברית, אף על פי שהיקף מכירות המחשבים בשתי המדינות דומה – כך אמר השבוע סטיב באלמר, מנכ"ל החברה. לדבריו, הסיבה לכך היא השימוש הנפוץ במדינת הענק בתוכנות פיראטיות.

אתר Crunchgear דיווח, כי באלמר אמר בוועידת משקיעים שהמחיר של התוכנות הוא לא הבעיה. "מי שיכול להרשות לעצמו לרכוש מחשב, יכול להרשות לעצמו גם לרכוש תוכנות", אמר. הוא אף ציין שכל מחשב PC שנמכר בהודו מניב למיקרוסופט הכנסות הגדולות בשיעור של פי שישה מאשר כל מחשב PC שנמכר בסין.

כמו כן, טען באלמר שמדובר בתופעה שכל חברות התוכנה סובלות ממנה וכי היא נובעת מכך שממשלת סין לא עושה מספיק כדי למנוע את הפיראטיות. הוא אמר, כי החברות מפסידות כתוצאה מכך מיליארדי דולרים. לפי נתונים שסיפק באלמר, שיעור התוכנות הפיראטיות בסין עומד כיום על 78% מכלל התוכנות. מדובר אמנם בירידה לעומת 2005, אולם היא זעירה בלבד, שכן אז עמד שיעור זה על 86%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים