תוכן שיווקי

לקראת אירוע | טקליס תייצג בלעדית את סיסקו קפיטל בישראל

טקליס המתמחה בליסינג בשוק המחשוב בישראל תציע עסקאות ליסינג לכל מוצרי סיסקו המופצים בישראל

30/05/2011 16:49

חברת טקליס תציע עסקאות ליסינג לכל מוצרי סיסקו המופצים בישראל במסלול ייחודי שנקרא EaseLease 0%.  אמדן הפוטנציאל הכספי בעסקאות אלה בשנים הקרובות מוערך בעשרות מיליוני דולרים.

חברת טקליס היא מהחברות הותיקות והמוכרות בשוק בתחום הליסינג בעולם המחשוב. מנהלת חטיבת המימון בטקליס, הלה שחר, תישא דברים בנושא ליסינג לציוד מחשוב  בכנס הביקרות הפנימית – העידן החדש, אשר יתקיים ב-20 ליוני באיירפורט סיטי. שחר מסבירה על השת"פ הייחודי של החברה עם סיסקו בישראל: "טקליס נבחרה לשמש נציגתה הבלעדית של סיסקו קפיטל בישראל בתחום עסקאות הליסינג  על סמך ניסיונה והמוניטין שצברה בארץ. גולת הכותרת של השת"פ המיוחד הוא מסלול של 36 תשלומים ב-0% ריבית לכל מי שיכנס למסלול זה עד סוף חודש יולי בלבד. המקסימום לגובה עסקה הוא סכום של 250,000$ ללקוח לשנה".

שחר מציינת כי ייתרון משמעותי בשיטת הליסינג הוא בהפיכת ההשקעה הכספית הכרוכה ברכישת ציוד להוצאה חודשית שוטפת. שחר: "ההשקעות הנדרשות למימון ההתפתחות הטכנולוגית באירגון מהוות בדר"כ מעמסה תקציבית. מעבר לכך, השקעות אלה יכולות להיות מנותבות כעת לערוצים אחרים ולמימון רכישות חדשות בחברה במקום לנתבן לרכישת ציוד. כך קורה שחברות  רבות במשק מחליטות כיום ללכת באפיק הליסינג כחלק מניהול של תזרים המזומנים של החברה".

לדברי שחר, הפך הליסינג לכלי בשימושן של חברות בצמיחה וחברות המעוניינות להימצא תמיד בקידמת הטכנולוגיה: "בשנתים האחרונות חל שינוי מהפכני בתפיסת השוק ששינה עמדה מרכישת ציוד וביצע מעבר לליסינג. שיטת הליסינג תפסה תאוצה בקרב חברות היי-טק הנמצאות בשוק תחרותי והמעונינות להתעדכן מידי תקופה של שנתיים עד שלוש בציוד חדיש וכן בקרב חברות סטארט-אפ. בעקבות המגמות האלה חלה עלייה משמעותית בפעילות בתחום זה בטקליס וב-2010 נרשם גידול חד של 30% בהכנסות החברה בתחום השכרת הציוד לעומת אשתקד".

הלה שחר, מנהלת חטיבת המימון בטקליסלקוחות טקליס יכולים לבחור בין מגוון מסלולי מימון אפשריים, לתקופות זמן משתנות של עד שלוש שנים. לכל מסלול יתרונות משלו והמסלול מותאם ללקוח ע"י מומחי המימון של טקליס עפ"י צרכיו. עבור הלקוח מדובר בקבלת מכלול שירותים הכולל מעבר לציוד עצמו, גם אחריות, שירות, ביטוח  ותמיכה טכנית. שחר: "לקוחות טקליס יכולים לבחור  בין מסלול ליסינג תפעולי הכולל בין היתר החלפת הציוד בחדש, מימוש אופציית רכישה והארכת שכירות בהנחה או במסלול המימוני הכולל פריסת תשלומים רחבה כחלק מהתזרים השוטף של העסק".

חברת טקליס מציעה גם כלי שימושי בו ניתן לקבל מושג על  עלויות המימון. מדובר במחשבון האשראי של טקליס הנמצא באתר החברה. בתום כל עסקה מאפשרת טקליס ללקוחותיה להחזיר את הציוד הישן ולהצטייד בציוד חדש עם טכנולוגיה מעודכנת, או להעביר את הציוד לבעלותם. רב העסקים מעדיפים להצטייד בציוד מחשוב חדש ובכך לחסוך לארגון משאבים כספיים יקרים, המבוזבזים בהתעסקות עם ציוד מחשוב שאינו חדיש, תוכנות לא מעודכנות, ועובדים רבים המבזבזים זמן יקר בהמתנה לטכנאים.

לטקליס מאות לקוחות מהמובילים במשק. בין לקוחות טקליס בתחום השכרת הציוד ניתן למצוא חברות ממגזרים שונים במשק כגון היי-טק, חברות תעשייה ומסחר, חברות ציבוריות ופרטיות, פירמות רואי חשבון ועורכי דין, רשויות מקומיות, חברות סטארט-אפ ועוד. ייחודיות השיטה היא בהתאמת המסלול הנוח ביותר עבור כל לקוח וצרכיו.

אירועים קרובים