מטריקס תשווק את פתרונות עיבוד השפה הטבעית של מלינגו

החברה פיתחה פתרונות בתחומי בלשנות חישובית בשפות שמיות - עברית, ערבית ופרסית ● הטכנולוגיה של מלינגו מצליחה "לפצח" את הטקסט לרכיביו, באלגוריתמים יעילים וחסכוניים מבחינת נפח הנתונים, ובכך מפשטת, לדברי החברה, את תהליכי החיפוש והניתוח ומונעת איבוד מידע ובזבוז זמן יקר

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת מלינגו, שבמסגרתו היא תייצג ותשווק את מוצרי ושירותי החברה בתחומי בלשנות חישובית בשפות שמיות – עברית, ערבית ופרסית.

מלינגו, חברה בת של אנציקלופדיה בריטניקה, עוסקת ביישומי NLP (ר"תNatural Language Processing). היא פיתחה באחרונה פתרונות חיפוש לאחזור מידע, המאפשרים לחברות לקבל החלטות מהירות וחכמות בסביבה עסקית תחרותית.

הטכנולוגיה של מלינגו מצליחה "לפצח" את הטקסט לרכיביו, באלגוריתמים יעילים וחסכוניים מבחינת נפח הנתונים, ובכך מפשטת, לדברי החברה, את תהליכי החיפוש והניתוח ומונעת איבוד מידע ובזבוז זמן יקר.

הפתרונות של מלינגו הם בעלי מודעות מורפולוגית. בין היתר, מציעה החברה פתרונות לאחזור מידע בסביבה ארגונית, מילונים מקוונים, בהם מילון מורפיקס (Morfix) ומערכות להקראה אוטומטית של טקסטים בשפות שונות.

ירון דניאלי, מנכ"ל מלינגו, אמר ש-"שיתוף הפעולה עם מטריקס הינו צעד נוסף להרחבת פעילות החברה והגדלת מאגר הלקוחות שלנו. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס עובדת בשיתוף עם הארגונים הגדולים והמובילים בישראל, ואני בטוח ששיתוף הפעולה יתרום לשני הצדדים".  לדבריו, שיתוף הפעולה עם מטריקס יתרום לשיפור השירות שמלינגו מציעה ללקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים