נוקיה מציגה חמישה יישומים שיעזרו לכם להפסיק לעשן

החברה העלתה לחנות Ovi Store יישומים שאמורים לסייע למעשנים בתהליך הגמילה שלהם ● כל היישומים וכל הקישורים - בכתבה שלפניכם

לרגל היום הבינלאומי ללא עישון, שחל היום (ג'), ריכזה נוקיה (Nokia) חמישה יישומים מחנות Ovi Store שמיועדים לסייע בהפחתת העישון, או לפחות בהפנמת ההשלכות שלו.

אחד היישומים הוא Smoking News, שמספק מידע באופן שוטף כותרות של כתבות באנגלית העוסקות בעישון ובהשלכותיו. בין השאר, ניתן להתעדכן בו במחקרים רפואיים ובשינויי חקיקה בתחום במקומות שונים בעולם. היישום ניתן להורדה בחינם כאן.

יישום Smoker's Life יחשב למעשנים את השפעת העישון על אורך החיים שלהם. מעשנים שמבקשים לקבל את המידע צריכים להזין את הגיל שלהם ואת מספר הסיגריות שהם מעשנים ביום, והיישום יחשב עבורם את מספר ימי החיים ש-"עולה" להם כל יום של עישון. היישום ניתן להורדה תמורת יורו אחד כאן.

מי שמעוניין להפחית את כמות הסיגריות שהוא מעשן באופן הדרגתי יכול להסתייע ב-Smoke Tracker. ניתן להגדיר באמצעותו מראש את מספר הסיגריות הממוצע או המקסימלי שהמעשן מעוניין לעשן ביום, והיישום יספור עבורו את הזמן שנותר עד לסיגריה הבאה על מנת שיצליח לעמוד ביעד שהציב לעצמו. ניתן גם להגדיר באמצעות היישום התראה קולית שתבשר למעשן מתי הוא יכול להצית את הסיגריה הבאה. היישום ניתן להורדה תמורת יורו אחד כאן.

Stop Smoking Assistant ינהל עבור המעשן מעקב שוטף אחר מרווחי הזמן בין עישון לעישון ויציג בצורה גרפית את התקדמותו (או נסיגתו) בדרך להפסקת העישון. המעשן יכול להפוך באמצעות היישום את תהליך הגמילה למשחק מאתגר בעוד הוא מנסה לשבור את השיא הקודם שלו. גם היישום הזה עולה יורו אחד, והוא ניתן להורדה כאן.

היישום החמישי, No Smoking, מתאים לשלב האחרון בתהליך הגמילה מהעישון – ויתור מוחלט על סיגריות. הוא מבוסס, לדברי נוקיה, על טכניקה מוכחת להפסקת עישון ש-"לומדת" את הרגלי העישון של המעשן ומספקת מגוון כלים ושיטות שיסייעו לו להיפטר מהסיגריות לצמיתות. מחיר היישום הוא שבעה יורו, וניתן להוריד אותו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים