טושיבה השיקה מחשב קצה עליון לגיימרים

ה-Qosmio X770, מחשב נייד בעל מסך בגודל 17.3 אינץ', מציע מעבדי Core i5 2nd Generation ומעלה מבית אינטל, שילוב של כוננים קשיחים מהירים במיוחד ורמקולים סטריאופוניים של הרמן/קרדון שמגיעים יחד עם סאב-וופר ● גולת הכותרת של המחשב, שאמור לעלות כ-1,200 יורו לפני מיסים, היא כרטיס תצוגה חדש מבית NVIDIA עם יכולות תלת מימד

טושיבה (Toshiba) השיקה השבוע מחשב קצה עליון חדש בסדרת ה-Qosmio שלה, שמיועד לגיימרים. ה-Qosmio X770, מחשב נייד בעל מסך בגודל 17.3 אינץ', מציע מעבדי Core i5 2nd Generation ומעלה מבית אינטל (Intel), שילוב של כוננים קשיחים מהירים במיוחד, כולל אפשרות לבחור בכונן היבירדי שמוסיף 4 ג'יגה-בייט זיכרון SSD מעל כונן קשיח בנפח חצי טרה, ורמקולים סטריאופוניים של הרמן/קרדון שמגיעים יחד עם סאב-וופר.

גולת הכותרת של המחשב, שאמור לעלות כ-1,200 יורו לפני מיסים, היא כרטיס תצוגה חדש מבית NVIDIA. מדובר ב-GeForce GTX 560M, כרטיס חדש ועוצמתי במיוחד שמחליף בתחום הנייד את ה-GT540M, שנחשב לכרטיס התצוגה המוביל של החברה לפני כן. הכרטיס מגיע עם 1.5 ג'יגה-בייט זיכרון פנימי ותומך בטכנולוגיית ה-Optimus של החברה (משתמש בשבב הגרפי של אינטל כשהשימוש במחשב אינו עבור משחקים, במטרה לחסוך חשמל – צ.ק.), ותומך ב-DirextX 11 וכן בטכנולוגיית ה-CUDA וה-PhysX של החברה. לפי איגור סטנק, מנהל מוצר בכיר של NVIDIA באיזור EMEA, מדובר כמעט בהכפלת ביצועים לעומת הדור הקודם.

"GTX זה השבב המתקדם ביותר לצורך משחקים, ואפשר לשלב באותו במחשב הזה בגלל גודלו היחסי, ואילו GT מיועד למחשבי Thin and Light", אמר סטנק. "הכרטיס החדש מאפשר לשחק במהירות גבוהה יותר, ברזולוציה גבוהה, וברמת פירוט גבוהה יותר, וזה ההבדל העיקרי. הכרטיס הזה הוא בפשטות מפלצת משחקים. בפעם הראשונה אני יכול לומר באמת שאין משחק כיום בשוק שאי אפשר לשחק אותו באיכות הגבוהה ביותר עם המחשב הזה".

סטנק, שהציג כמה משחקים במהלך מסיבת העיתונאים אף הוסיף וטען כי בכל רמת רזולוציה ובכל איכות, בקצב של 30 פריימים לשנייה לפחות, ה-GTX 560M מציע ביצועים משופרים באופן משמעותי מכל כרטיס תצוגה אחר בשוק, כשהוא מתייחס במיוחד ל-AMD Radeon 6870, הכרטיס המוביל כיום של היריבה הגדולה AMD.

מעבר לאיכויות המשחק, הכרטיס מציע לראשונה את טכנולוגיית ה-3D vision של NVIDIA לתחום המחשבים הניידים, שמאפשרת לראות תמונה תלת-מימדית כאשר משתמשים במשקפי צמצם פעיל. גרסה מיוחדת של המחשב, בשם Qosmio X770 3D, מגיעה עם המשקפיים האלה וגם עם מצלמת רשת 3D, וכוללת אפשרות להזרים תכני 3D ישר מהטלוויזיה אל מסך המחשב, וכן תוך המרת 2D ל-3D

למרות גודלו, והאפשרות ליצירת חום לא קל בתוך במחשב בגלל המעבד הראשי ומעבד התצוגה העיקרי, טוענים בחברה שהמחשב יכול לספק כ-5 שעות עבודה.

"טושיבה מממשיכה לדחוף את גבולות החומרה, אבל הכי חשוב זה האיזון בין המעבדים הכי חדשים, לשבבי התצוגה הכי חדשים ולעיצוב. כבר כמה שנים אנו מציעים מחשבים לשחקנים עם מסכים גדולים ומבריקים עם סדרת ה-Qosmio, ואנחנו עושים זאת שוב עם ה-Qosmio X770, כשהמטרה היא להביא את המחשב המתקדם ביותר לקהל השחקנים", אמר גראהם סימונס, מנהל קבוצת המחשבים הצרכניים באירופה של טושיבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים