בזק בינלאומי משיקה שירות של מוקד מנוהל לפניות ומכירות של לקוחות

השירות מאפשר לעסקים להקים מוקד שירות ומכירות חכם ומנוהל, במודל של תשלום חודשי לפי צריכה ● דן זיצ'ק, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי: "השירות מאפשר ללקוחות להקים מוקדי שירות ומכירות, בלא צורך בהשקעה כספית גבוהה. כך, הלקוחות מקבלים גמישות עסקית המתאפשרת בשליטה בהיקפי המוקד המשתנים, על פי דרישות העסק"

בזק בינלאומי השיקה מוקד שירות מנוהל, CCaS (ר"ת Contact Center as a Service), מבוסס פלטפורמה רשתית ומאובטחת באתרי הדטה סנטר של החברה.

השירות מאפשר לעסקים להקים מוקד שירות ומכירות חכם ומנוהל, במודל של תשלום חודשי לפי צריכה. הוא מבוסס מיחשוב הענן. לדברי בזק בינלאומי, "השירות חוסך משאבים רבים לעסק, בעלויות ההקמה, ההשקעה, ברכישת ובתחזוקת הציוד ובעלויות השוטפות, משמע כוח אדם, נדל"ן, חומרה, שדרוגי מערכות ועוד".

השירות מבוסס על פתרון של קוסמוקום (CosmoCom), המספקת מוקד שירות מבוסס טלפוניית IP, עם יכולות רב-ערוציות, צ'אט, וידאו, דואר אלקטרוני ופקס. עוד מספקת המערכת יכולות ניתוב לפי מיומנות של הנציגים, הקלטת שיחות, חייגן, תצוגות זמן-אמת, דו"חות היסטוריים והקפצת מסכים. כל זאת בממשק מלא בעברית. השירות פועל משני אתרי הדטה סנטר של בזק בינלאומי לשם גיבוי ושרידות מלאה, לצד תמיכה ללקוחות מסביב לשעון.

לדברי דן זיצ'ק, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, "השירות המבוסס על מודל של תשלום לפי צריכה, מאפשר ללקוחות להקים מוקדי שירות ומכירות, בלא צורך בהשקעה כספית גבוהה. כך, הלקוחות מקבלים גמישות עסקית המתאפשרת בשליטה בהיקפי המוקד המשתנים, על פי דרישות העסק". זיצ'ק הוסיף כי "מאחר ומדובר בשירות מנוהל מקצה לקצה, הוא חוסך את הצורך בשדרוגים ובהחלפת המערכת, המתעדכנת בקביעות".
זיצ'ק סיים בצטטו מחקר של פרוסט אנד סאליבאן (Frost & Sullivan) מהחודש, לפיו ה-CCaS יהווה כשליש מתחום הקונטקט סנטר בתוך חמש שנים, וציין כי "יותר ויותר חברות מאמינות שהשירות לקוחות הוא חלק מהליבה העסקית שלהם, ואין להוציאו למיקור חוץ. אנו מציעים להם אפשרות לחסוך בעלויות הרכישה של התשתית הנדרשת להקמת ולתפעול המוקד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים