תוכן שיווקי

לקראת InfoSec 2011 | נובל תציג מגוון פתרונות מקיפים לאבטחת מידע בכל היבטי הפעילות בארגון

31/05/2011 17:01

בכנס InfoSec 2011, שיתקיים ב-2 ביוני באווניו שבקריית שדה התעופה, תציג נובל (Novell) מגוון פתרונות בתחום אבטחת המידע. NessPRO משמשת כזרוע השיווק והמכירות של Novell בישראל. לכנס יגיע גם פסקל אויטיקר, מנהל פתרונות אבטחת מידע ב-Novell שירצה על ניהול זהויות ואבטחת מידע במרכזי נתונים, סביבות וירטואליות ומיחשוב ענן.

ג'קי עבאדי, מנהלת פעילות Novell בארץ, מציינת כי פתרונות אבטחת המידע וניהול המידע של Novell הוכיחו את יעילותם בארגונים בעלי סביבות מעורבות. ארגונים זקוקים להגנה מפני איומים ממוקדים, הבטחת ציות לתקנות הארגון ולהמשכיות עסקית. ההגנה מתחילה בשלב הגדרת תחנות העבודה ומתבצעת באמצעות קשת רחבה של מוצרי משפחת ZenWorks. מוצרים אלו מספקים אחידות ארגונית בתצורת עמדות משתמשי הקצה, ומנהלים את עדכוני התוכנה בכל זמן נתון בתחנות אלו. בהמשך מספקים פתרונות Novell ניהול גישה והרשאות לאפליקציות הארגון, ניהול וחסימת העתקת מידע ארגוני רגיש לרכיבים ניידים, וכן ניהול ותיעוד של אבטחת מידע העונים על דרישות תקנים שונים, כולל תקני ITIL. "נובל מספקת גם אמצעי ניהול לוגיים חדשניים ורבי עוצמה לאבטחת מידע ובכללם מוצרי התוכנה SIEM ו-Sentinel" אומרת עבאדי.

ההמשכיות העסקית נשמרת ע"י משפחת המוצרים Platespin, אשר מספקים פתרונות DR מקיפים, יציבים ומשתלמים לארגון ה-Platespin Protect מאפשר ביצוע סינכרון תמידי בין שרתי האפליקציות לאתר ה-DR בצורה חסכונית ובטוחה, וה- Platespin Forge – שרת Appliance אשר משמש בעצמו כשרת DR לכ-25 שרתי אפליקציות שונים בארגון ומביא לחיסכון במשאבים ובעלויות DR נמוכות לארגון.

מוצרי Network Access Control ו-EndPoint Security Management של Novell מספקים הגנה רחבה מפני ניסיונות העתקת מידע ארגוני. פתרונות אלו מאפשרים אבטחת נקודות הקצה בארגון, תוך ניהול ואכיפה של תכונות המאפשרות שליטה מלאה בשימוש בהתקני אחסון נשלפים. כך, לדוגמא, ניתן להגדיר כל התקן אחסון נשלף לקריאה בלבד, בהתאם למיקומו של העובד, תפקידו או כל פרמטר אחר, תוך תיעוד מלא של כל פעולה שמתבצעת. פתרונות אבטחה אחרים של Novell כוללים הצפנת דיסק מלאה, firewall אישי, ואמצעים להגנה כנגד תוכנות זדוניות.

ג'קי עבאדי מציינת כי Novell שמה דגש נרחב על נושא הגישה וההרשאות למערכות הארגון ולמידע הרגיש בארגון באמצעות שילוב יכולות ניהול הזהויות בארגון בפתרונותיה של החברה. IDM4 Novell מאפשר ניהול גישה מאובטח, ושומר על הנהלים הארגוניים עבור סביבות מעורבות, תשתיות שונות וגישה לענן. Novell מספקת מגוון פתרונות אבטחה הן לחברות המספקות שירותי ענן והן ללקוחות ענן, כגון פתרון ה-Cloud Manager של Novell המכיל פורטל שירות עצמי. Novell Cloud Manager, מוצר המבוסס על WorkloadIQ, מאפשר למנהלי IT לאבטח ולייעל את העבודה ע"י קביעת הרשאות הן עבור קבוצות והן עבור משתמשים בודדים, וזה על גבי תשתיות קיימות ומעורבות. הדבר מאפשר לפרוס במהירות ענן פרטי ולנהל את עומסי העבודה ברחבי הסביבה המעורבת בצורה מאובטחת.

"חזון ה WorkloadIQ של נובל משלב את אלמנטי האבטחה בצורה אינטגרטיבית בכל קשת הפתרונות המתקדמים של Novell ומאפשר בכך לארגון להטמיע וליישם את הפתרונות השונים בהתאם לצורך" אומרת ג'קי עבאדי. " שיווק פתרונות Novell באמצעות שותפים מקצועיים המתמחים בתחומם, מקנה ללקוח שילוב מנצח של פתרונות מעולים עם שירות מקצועי ברמה גבוהה."

אירועים קרובים