הערכות: מכשירי iPhone מהדור הבא יצוידו במצלמה מתקדמת יותר

עדיין לא פורסמו פרטים על הגרסה הבאה של מכשירי iPhone, אך מההערכות שניתנו עד כה עולה שהמצלמה תהיה מתקדמת יותר ושהמראה יזכיר את זה של מכשירי iPhone 4 ● נראה, כי הם יצוידו במצלמה בעלת אבחנה של שמונה מגה-פיקסל, עם מבזק ואפשרות לצלם וידיאו באבחנת HD של 720p

אפל (Apple) עדיין לא פרסמה כל פרט על מכשירי iPhone 4S ,iPhone 5 או כל שם אחר לו יזכו מכשירי iPhone מהדור הבא. אולם, מההערכות שפורסמו ברשת עולה האפשרות שמכשירים אלה יצוידו במצלמה בעלת אבחנה של שמונה מגה-פיקסל, עם מבזק ואפשרות לצלם וידיאו באבחנת HD של 720p. זאת, בניגוד למכשירי אנדרואיד (Android), שכבר תומכים באבחנת HD של 1080p. מתמונות של המארז שדלפו נראה, כי המבזק יותקן במקום אחר, ככל הנראה כדי להפחית תופעה של עיניים אדומות.

מהערכות אחרות עולה שהמראה של מכשירי iPhone מהדור הבא יזכיר מאוד את זה של המכשירים מהדור הנוכחי, ושהמעבדים יהיו מסוג ARM Cortex A9. קצב השעון ומספר הליבות עדיין לא ידועים, וייתכן בהחלט שאפל תבחר לצייד את מכשירי iPhone מהדור הבא במעבדים דומים לאלה של מחשבי iPad מהדור הנוכחי – A5 עם שתי ליבות בקצב שעון של אחד ג'יגה-הרץ, כפי שצפה בתחילת מאי האנליסט פיטר מיזק מחברת Jefferies & Co.

"מבדיקות עם מקורות בתעשייה עולה שמכשירי iPhone מהדור הבא ייקראו iPhone 4S ויכללו שינויים קוסמטיים קלים, מצלמות טובות יותר, מעבדי A5 בעלי ליבה כפולה ותמיכה בטכנולוגיית +HSPA", אמר מיזק.

עוד צופים, כי מכשירי iPhone מהדור הבא יצוידו באנטנות נוספות לתמיכה ברשתות של AT&T ו-וריזון (Verizon) בארצות הברית. זאת, משום שעל פי ההערכות, אותם מכשירים יפעלו הן ברשתות GSM והן ברשתות CDMA (ולא יוצעו מכשירים נפרדים לכל רשת).

סוגיה נוספת קשורה לכרטיסי ה-SIM של המכשירים. בתחילת השנה אמרה סטפני ריצ'רד, מנכ"ל חברת הסלולר אורנג' (Orange) בצרפת, כי "כידוע, באפל שוקדים מזה שנים על פיתוח של כרטיסי SIM בעלי ממדים קטנים יותר, כדי לחסוך מקום במארז של מכשירי הטלפון. הועלתה אף האפשרות לא להשתמש כלל בכרטיסי SIM פיזיים, במסגרת פרויקט המכונה e-SIM. הבהרנו להם שזה רעיון גרוע, משום שכרטיסי SIM ממלאים תפקיד חשוב באבטחה ובתהליך של אימות הזהות. חברות טלקום יתקשו מאוד לנהל את קשרי הלקוחות. אני מאמינה שהם הבינו את הנקודה, וקיימנו עמם דיאלוג חיובי מאוד".

ואמנם, אפל אכן הגישה הצעה לגבי כרטיסי SIM בעלי ממדים קטנים יותר לגוף התקינה של חברות הטלקום באירופה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים