מכשירי חלונות פון של נוקיה יופיעו ברבעון הרביעי של השנה

"הצוותים שלנו ערוכים לספק, בביטחון רב יותר, את מוצרי נוקיה הראשונים עם מערכות חלונות פון ברבעון הרביעי של השנה", אמר סטיבן אילופ, מנכ"ל נוקיה ● עד אז, שער המניות של החברה צונח, משום שהמעבר המתוכנן למערכת ההפעלה של מיקרוסופט פוגע במכירות המכשירים מהדור הנוכחי

חוזרת לעניינים. נוקיה

נוקיה (Nokia) הודיעה אתמול (ג') "במידה רבה של ביטחון", כי טלפונים חכמים עם מערכת ההפעלה חלונות פון (Windows Phone) יופיעו ברבעון הרביעי של השנה. במקביל, הודתה החברה, כי עקב המעבר המתוכנן למערכת ההפעלה של מיקרוסופט (Microsoft), המכירות של המכשירים מהדור הנוכחי יהיו נמוכות מהצפוי. בתגובה צנח אתמול אחר הצהריים שער המניות של נוקיה בשיעור של 13.78%.

ענקית הסלולר הזהירה, כי ההכנסות ממכירת מכשירים ושירותים ברבעון השני של השנה יהיו "נמוכות באופן משמעותי" מההערכות הקודמות, שעמדו על סכום של בין 8.8 מיליארד דולרים ל-9.5 מיליארד. כן הודיעה החברה שלא תוכל עוד לספק תחזיות כספיות בטוחות להמשך השנה.

"חברת נוקיה נקטה בצעדים מיידיים כדי להתמודד עם הסוגיות שמשפיעות על פעילות המכשירים והשירותים", מסרה החברה. "צעדים אלה אמורים לכלול הורדת מחירים על המלאי הקיים של טלפונים חכמים עם מערכת ההפעלה סימביאן (Symbian). צרכנים פרטיים וחברות עסקיות לא ישקיעו, ככל הנראה, סכומים גבוהים במוצרי סימביאן לאחר שהחברה התחייבה באופן פומבי להעביר את מרבית מוצריה לפלטפורמת חלונות פון".

סטיבן אילופ, מנכ"ל נוקיה, הביע תקווה שהמעבר של החברה לפלטפורמה של מיקרוסופט יתבצע בקצב מואץ. "שינויים אסטרטגיים אינם מהלכים פשוטים. ברור לנו שאנחנו חייבים לספק מוצרים סלולריים מעולים, ולפיכך – עלינו להאיץ את קצב המעבר", אמר. "הצוותים שלנו ערוכים לספק, בביטחון רב יותר, את מוצרי נוקיה הראשונים עם מערכות חלונות פון ברבעון הרביעי של השנה".

בשבוע שעבר פרסמה מיקרוסופט פרטים ראשונים על הגרסה הבאה של מכשירי חלונות פון 7 (Windows Phone 7), שמכונים Mango, ואישרה שהמכשירים הראשונים של נוקיה שיצוידו בחלונות פון כבר יכללו את מערכת Mango. הגרסה החדשה כוללת 500 שיפורים וחידושים, ובכלל זה תמיכה בריבוי משימות ופעולה שקופה של שירותים ברקע. כן תכלול מערכת Mango תצוגה אחודה של הודעות ונתונים מרשתות חברתיות שונות, מערכות מסרים, יישומים, דואר אלקטרוני והודעות קוליות.

מנגנון חדש, שמכונה Threads, יאפשר למשתמשים לעבור באותה שיחה בין הודעות SMS, הודעות חלונות לייב מסנג'ר (Windows Live Messenger) וצ'אט בפייסבוק (Facebook). מנגנון Groups יאפשר למשתמשים לקבל ולשלוח הודעות מחוגים חברתיים שהוגדרו מראש ישירות בדף הבית, המכונה Smart Tiles. גם התפקוד של Contact Card שופר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים