HP הכריזה על קריאה בחזרה ל-162 אלף סוללות של מחשבים ניידים

הקריאה בוצעה לאחר שהתגלתה בעיה בסדרות דגמים נוספות של מחשבים ניידים, שלא נכללו בקריאה בחזרה הקודמת ● הרשות האמריקנית לבטיחות מוצרי צריכה הודיעה שהקריאה מתייחסת לסוללות ליתיום-יון וכי הן "עלולות להתחמם התחממות יתר עד כדי סכנה של התלקחות שריפה וכוויות"

לאחר שבשנה שעברה הכריזה על קריאה בחזרה ברחבי העולם, מכריזה כעת HP על קריאה בחזרה נוספת – בהיקף של 162 אלף יחידות. זאת, לאחר שהתגלתה בעיה בסדרות דגמים נוספות של מחשבים ניידים, שלא נכללו בקריאה בחזרה הקודמת.

הרשות האמריקנית לבטיחות מוצרי צריכה (USCPSC) הודיעה, כי המחשבים הניידים שבהם מדובר נרכשו בין החודשים יולי 2007 ליולי 2008. על פי הודעת הרשות, "סוללות ליתיום-יון שאליהן מתייחסת הקריאה בחזרה עלולות להתחמם התחממות יתר עד כדי סכנה של התלקחות שריפה וכוויות".

סדרות הדגמים שנכללות בקריאה בחזרה הנוכחית הן HP Compaq 6520s ו-HP Pavilion. הרשימה המלאה מתפרסמת באתרי האינטרנט של HP ושל USCPSC. על פי נתונים של HP, מדובר בכ-5% מכל הסוללות שנמכרו בתקופה שבין יולי 2007 ויולי 2008. מי שרכש מחשבים שנכללים בקריאה בחזרה יקבל סוללות חדשות ללא תשלום.

הרשות ממליצה לצרכנים שרכשו מחשבים מהדגמים שאליהם מתייחסת הקריאה בחזרה להסיר מיד את הסוללה ולפנות ל-HP. כן היא ממליצה לצרכנים שרכשו מחשבים שלא נכללו בקריאה בחזרה הקודמת לבדוק פעם נוספת אם המחשב שלהם מופיע ברשימה.

ב-2010 הגיש ג'ון נורי תביעה נגד HP בעקבות תקלה בסוללה של מחשב HP Pavilion שגרמה ב-2006 להתלקחות שריפה שבה נהרס ביתו כליל.

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים