Software AG רוכשת את חברת מטיסמו הבריטית

החברה הנרכשת מספקת פלטפורמה גמישה ומרובת פונקציות לפיתוח מהיר של אפליקציות לטלפונים סלולריים ● הטמעת הפלטפורמה של מטיסמו ב-Software AG תיצור את "המשרד הנייד", אשר יאפשר לפתרונות ניהול התהליכים העסקיים שפותחו בטכנולוגיית Software AG להגיב בזמן אמת למידע קריטי אשר התקבל ממכשירים ניידים

חברת Software AG הודיעה על רכישת חברת מטיסמו (Metismo) הבריטית. תנאיה הכספיים של העסקה לא נמסרו.

מטיסמו, אשר נוסדה ב-2007, מספקת פלטפורמה גמישה ומרובת פונקציות לפיתוח מהיר של אפליקציות לטלפונים סלולריים. הפלטפורמה מאפשרת תכנון, פיתוח והמרה אוטומטית של האפליקציות לכל הפורמטים ומערכות ההפעלה הסלולריות. כמו כן, מאפשרת הפלטפורמה לבצע אינטגרציה של נתונים ממכשירים ניידים שונים, כגון קבצי GPS, אודיו ו-וידיאו, אל תוך המערכות הפנימיות בארגון.

הטמעת הפלטפורמה של מטיסמו ב-Software AG תיצור את "המשרד הנייד", אשר יאפשר לפתרונות ניהול התהליכים העסקיים שפותחו בטכנולוגיית Software AG להגיב בזמן אמת למידע קריטי אשר התקבל ממכשירים ניידים, וכן לנהל ולשלוט בתהליכים עסקיים מכל מקום באמצעות מכשירים ניידים.

"הטכנולוגיה של מטיסמו הינה מפתח להשגת האתגר הגדול ביותר של העשור הקרוב – יצירת ארגונים דיגיטליים מקצה לקצה", אמר וולפרם יוסט, חבר הנהלה וה-CTO של Software AG. "הדבר יאפשר לחברות להגיב בזמן אמת ומכל מקום לשינויים המהירים בשווקים בהם הן פועלות, על מנת להשיג יתרונות בסביבה התחרותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים