תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | מיקרוסופט ו-C-DATA מציעות מגוון מוצרים ופתרונות מובילים למוצרי החומרה של HP ו-DELL

בעת רכישה חומרה חדשה יקבלו הלקוחות פתרונות וירטואליזציה וכלי ניהול באמצעות רישוי OEM ובמחיר אטרקטיבי

01/06/2011 15:48

מיקרוסופט וחברת C-Data מציעות מגוון מוצרים ופתרונות מובילים למוצרי החומרה של HP ו-DELL עבור עסקים קטנים. שיתוף הפעולה בין C-DATA למיקרוסופט בא לידי ביטוי, בין השאר, בכך שבעת רכישה חומרה חדשה יקבלו הלקוחות פתרונות וירטואליזציה וכלי ניהול באמצעות רישוי OEM ובמחיר שווה לכיסם של העסקים הקטנים, לרבות Windows Server Datacenter, Windows Server Enterprise. תוכנית זו מיושמת על ידי מספר שותפים נוספים של מיקרוסופט המתמחים בשיווק לעסקים קטנים.

בכנס שנערך בסוף השבוע על ידי C-Data בהשתתפות כ-1000 משווקים, גדולים וקטנים, אמר איתי לנגר, מנהל חטיבת OEM במיקרוסופט "אנו מברכים על שיתוף הפעולה העסקי בין מיקרוסופט ל-C-Data שבמסגרתו  מקדמות שתי החברות שורת מוצרים ופתרונות של שותפותיה הגלובאליות של מיקרוסופט כגון HP, Dell ואחרות".

בין פתרונות הוירטואליזציה  מציעה מיקרוסופט את מערכת ההפעלה Windows Server 2008 R2, שמכילה פתרון וירטואליזציה אינטגרלי (Hyper-V), המאפשר לעסקים ולארגונים ליהנות מהתועלות והערך בגין המעבר לתשתית וירטואלית.כל זאת בסביבה המוכרת של מיקרוסופט וללא תוספת תשלום מיוחדת עבור ה-Hypervisor.

כאמור, בנוסף לתשתית הוירטואליזציה, מיקרוסופט מספקת גם כלי ניהול ייעודיים ללקוחות ה-SMB ממשפחת System Center Essential. כלי הניהול מהווים בעצם פתרון מאוחד עם קונסולה יחידה לניהול מגוון רחב של שרתים פיזיים וירטואליים, משתמשים, חומרה, תוכנה ושירותי IT. בין השאר משלב הפיתרון את טכנולוגית Virtual Machine Manager 2008 R2 וכולל תמיכה להמרת שרתים פיזיים למכונות וירטואליות ותמיכה ב-live migration.

"חטיבת ה-OEM של מיקרוסופט מספקת פתרונות מקצה לקצה לארגונים ועסקים במגזר ה-SMB, הן בצד מערכות ההפעלה לתחנות עבודה ושרתים והן בצד האפליקציות" אומר תומר צוקר, מנהל שותפים עסקיים בינלאומיים במיקרוסופט, "במסגרת שיתוף הפעולה של מיקרוסופט עם יצרני החומרה הבינלאומי אנו מציעים ללקוחות ה-SMB – באמצעות מספר שותפים המתמחים בשיווק לעסקים קטנים – פתרונות רישוי בתוכנית OEM ROK המאפשרים ללקוחות ליהנות מפתרונות שעברו מראש התאמה ואופטימיזציה לחומרה הייעודית".

במסגרת האירוע הציגה מיקרוסופט את Windows Small Business Server 2011 שהושק בישראל לפני מספר חודשים. ה-Windows SBS 2011 הינו פתרון טכנולוגי כולל ומשתלם, המתוכנן ומתומחר במיוחד עבור עסקים עד 75 משתמשים. הפתרון מאפשר עבודה יעילה ברשת העסקית, אחסון וגיבוי של נתונים ויישומים עסקיים, שיתוף מסמכים ומדפסות  ויכולות מתקדמות של דואר אלקטרוני ולוח שנה. היתרון המרכזי בשרת הוא באספקת פתרון מובנה, מבוסס אשפים וקל להתקנה המספק את היישומים המתקדמים ביותר כמו Exchange 2010 SP1, SharePoint Foundation, וירטואליזציה עם Hyper-V ומסד נתונים SQL Server 2008 R2 (המסופקים כתוסף לגרסת הבסיס).

C-Data מציעה ללקוחותיה Windows Small Business Server 2011 במחיר אטרקטיבי במיוחד וברישוי OEM ROK לאחר מעבר תהליך אופטימיזציה וקונפיגורציה לחומרת HP ו-Dell.

אירועים קרובים