IFN מקבוצת יעל תשווק בישראל את המערכת לניהול תוכן מולטימדיה של ViewCast

המערכת, ViewCast Media Platform, היא פתרון כולל לניהול תכני קבצי מולטימדיה ● היא מספקת פלטפורמה לאיסוף, ניהול ושיתוף של תכני מדיה דיגיטליים, על ידי מתן הפונקציות הבסיסיות הנדרשות לניהול כל מחזור החיים של המדיה הדיגיטלית של הארגון

IFN מקבוצת יעל חתמה על הסכם הפצה עם ViewCast האמריקנית שבמסגרתו היא תשווק בישראל את מערכת ה-ViewCast Media.

המערכת, ViewCast Media Platform, היא פתרון כולל לניהול תכני קבצי מולטימדיה. היא מספקת פלטפורמה לאיסוף, ניהול ושיתוף של תכני מדיה דיגיטליים. זאת, על ידי מתן הפונקציות הבסיסיות הנדרשות על מנת לנהל את כל מחזור החיים של המדיה הדיגיטלית של הארגון – מרגע שהוא נוצר ועד שהוא מגיע לקהל היעד. המערכת מאפשרת להגיע לקהלים חדשים על ידי אספקת וידיאו מבוסס IP בטלוויזיה, באינטרנט ובטלפונים ניידים.

ההסכם יאפשר ל-IFN לתת ללקוחותיה בישראל פתרון לניהול קבצי מולטימדיה ו-Digital Assets Management בסביבת מערכת IBM FileNet P8 לניהול תוכן אירגוני.

ViewCast מפתחת ומשווקת חומרה ותוכנה לניהול וידיאו ומולטימדיה על גבי רשתות פס רחב ארגוניות. פתרונות החברה מיועדים לפשט תהליכי עבודה מורכבים הנדרשים בהעברת תכנים אינטרנטיים בתחומי החדשות, הספורט, המוזיקה ותכני וידיאו אחרים למחשבים ולהתקנים ניידים. בסיסה של החברה בטקסס ובין לקוחותיה נמנות רשתות שידור בינלאומיות כמו CNN ,NBC ו-BBC, אוניברסיטאות, נאס"א (NASA) וגאפ (GAP).

משה יבניאל, משנה למנכ"ל IFN, אמר, כי "ארגונים מכל תחומי התעשייה מחפשים דרכים חדשות ליצירת ערך מוסף באמצעות מינוף הכוח של המדיה הדיגיטלית. ההסכם שחתמנו מאפשר לנו לשלב פתרון יעיל לניהול תמונות, קבצי הקלטות וסרטוני וידיאו מעל התשתית הארגונית של FileNet, כחלק מתיק הלקוח, ללא צורך בהשקעת תשתית נוספת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים