הבית הלבן מבקש לקבל מהציבור משוב על הפרסומים של בכירי הממשל בטוויטר

ממשל אובמה פרסם משאל מקוון, מתוך שאיפה לקבל משוב על הפעילות שלו במדיה החברתית, ובמיוחד לגבי פרסומים של בכירי הממשל בחשבונות הטוויטר שלו ● כמו כן, נשאלים המשתמשים אם הם עוקבים אחר פרסומי הממשל בטוויטר ואם הם מודעים בכלל לעצם קיומם

בבית הלבן מבקשים לקבל משוב על הפעילות במדיה החברתית, ובמיוחד על שציוצים שמעלים בכירי הממשל בחשבונות הטוויטר (Twitter) שלהם. בסוף השבוע פורסם בחשבון הטוויטר של הבית הלבן ציוץ ששאל: "מה דעתכם על הפעילות בחשבון whitehouse@? מה אתם אוהבים? ומה טעון שיפור?"

בהודעה הוזמנו משתמשי טוויטר לקחת חלק במשאל מקוון על הפעילות של הבית הלבן וכן לענות על מגוון שאלות אחרות בכל הנוגע למדיה החברתית ולשימוש באינטרנט בחשבונות צמרת הממשל האמריקני. הבית הלבן מפעיל שורה ארוכה של חשבונות בשירות טוויטר, בהם lacasablanca@ וכן PressSec ,@billburton44 ,@petesouza ,@macon44 ,@OpenGov ,@JoiningForces, @letsMove@ ו-whitehouseost@.

במשאל נשאלו המשתמשים אם הם עוקבים אחר פרסומי הממשל בטוויטר ואם הם מודעים בכלל לעצם קיומם. כן מעוניין הממשל לדעת האם הגולשים סבורים שהוא מפרסם בשירות מספיק חומר, או שמא הם היו מעוניינים למצוא חומר רב יותר.

המשתמשים אף נשאלו באילו סוגים של אתרי מדיה חברתית ואתרים אחרים הם משתמשים ובאיזו תדירות הם עושים זאת. מלבד טוויטר, הם מתבקשים לדווח על השימוש שהם עושים בפייסבוק (Facebook), יו-טיוב (YouTube), פליקר (Flickr), לינקדאין (LinkedIn) וכן Digg, Reddit ו-Delicious. המשיבים התבקשו לציין בנוסף אתרים אחרים של רשתות חברתיות שבהם הם עושים שימוש, ובאיזו תדירות הם עושים זאת.

ממשל אובמה הוא הראשון שעושה שימוש נרחב ברשתות חברתיות. מסקר של Pew Research עולה, כי 13% מגולשי האינטרנט הבוגרים בארצות הברית גולשים בטוויטר, בהשוואה ל-8% בנובמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים