תוכן שיווקי

רד האט משיגה תוצאות וירטואליזציה מובילות בתעשייה עם HP

שרת להבים HP ProLiant Bl620c G7 Blade המריץ Red Hat Enterprise Linux KVM קבע תוצאת שיא במבחן השוואתי SPECvirt_sc2010

05/06/2011 14:51
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי קבעה תוצאת שיא במבחן השוואתי לוירטואליזציה  SPECvirt_sc2010. התוצאה של 1820 @ 114 VMs (18.8 tiles) על שרת להבים HP ProLiant Bl620c G7 Blade. רד האט ו-HP טוענות להובלה בביצועי וירטואליזציית שרתי 2-socket ולהבים, וקביעת סטנדרט חדש ביעילות וקונסולידציית וירטואליזציה.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, מציין כי תוצאה זו מהווה יתרון של 33 אחוז בביצועים בהשוואה לתוצאות שרתי 2-socket מתחרים הקרובים ביותר.

המבחן בוצע על שרת HP ProLiant Bl620c G7 Blade יחיד עם מעבד Intel Xeon E72780 במהירות 2.4 גיגהרץ, המריץ Red Hat Enterprise Linux 6.1 עם מכונה וירטואלית מבוססת Kernel – אשר פותחה במרכז הפיתוח של רד האט ברעננה. המבחן מודד ביצועים מקצה-לקצה של כל רכיבי מערכת, כולל החומרה, פלטפורמת וירטואליזציה, מערכת פעולה אורחת וירטואלית ותכנות יישומים. התוצאות המובילות בתעשייה מדגישות כיצד שרת הלהבים HP ProLiant Bl620c G7 Blade המריץ את Red Hat Enterprise Linux KVM מספק פלטפורמת וירטואליזציה עדיפה עבור סביבות ארגוניות.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין"השילוב של הביצועים המובילים בתעשייה של HP ProLiant המריץ את ה-hypervisor מבוסס KVM, עם Red Hat Enterprise Linux 6.1 ותכונות הניהול העשירות של Red Hat Enterprise Virtualization, מאפשר ללקוחותינו לפרוס תשתית בעלת יחס עלות-תועלת טוב יותר, בה הם יכולים לראות שיפורים משמעותיים בביצועים, בסקלאביליות ובצפיפות וירטואליזציה", אומר יניב ליבוביץ. "Red Hat Enterprise Virtualization עם KVM ממשיכה לספק ביצועים וסקלאביליות מובילים בתעשייה. תוצאת מבחן השוואתי זה מבליטה את היתרונות המסופקים ע"י Red Hat Enterprise Virtualization בפריסות HP".

לפרטים על תצורת המערכת
למידע מפורט על תוצאת המבחן
למידע נוסף על רד האט ומיחשוב ענן

אירועים קרובים