מידעטק הטמיעה מערכת PRIORITY בארדן תעשיות חשמל; ההיקף הכספי: 400 אלף שקלים

במסגרת ההטמעה יישמה מידעטק בין היתר את המודולים: תכנון MRP - תכנון דרישות חומרים - ניהול רכש, תמחיר תעשייתי, כספים, שיווק ומכירות, הבטחת איכות, שירות ואחזקה ומודול BI - מערכת תומכת החלטה לניתוח והצגה של המידע הארגוני ● בנוסף, הוקם במסגרת הפרויקט אתר אינטראנט פנימי והחברה תבצע התממשקות של המערכת מול התוכנה ההנדסית הנוכחית שלה

חברת מידעטק טכנולוגיות מידע השלימה פרויקט הטמעת מערכת Priority בחברת ארדן תעשיות חשמל, מקבוצת ניסקו ארדן. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו בכ-400 אלף שקלים.

ארדן תעשיות חשמל מתכננת ומייצרת שנאי חלוקה ושנאי הספק החל מ-1993. היא מספקת שנאים לחברת החשמל ולמוסדות גדולים בארץ.

במסגרת הטמעת מערכת ה-Priority יישמה מידעטק בין היתר את המודולים: תכנון MRP – תכנון דרישות חומרים – ניהול רכש, תמחיר תעשייתי, כספים, שיווק ומכירות, הבטחת איכות, שירות ואחזקה ומודול BI – מערכת תומכת החלטה לניתוח והצגה של המידע הארגוני.

לדברי חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, "יישום המערכת בארדן כלל אפיון של תהליכי עבודה ומתן פתרונות ייחודיים התומכים בסביבה העסקית שבה היא פועלת. בכלל זה, הוקם בחברה אתר אינטראנט פנימי לדיווחי ייצור, המאפשר לארדן לעקוב אחר התקדמות היצור ולבקר את שעות עבודת העובדים בזמן אמת. כמו כן, הוחלפה תוכנת ה-CRM הקיימת במערכת ה-Priority, המבצעת את תמחור והפקת הצעות המחיר, שילוב עבודת מחלקת ההנדסה והתכנון של ארדן לתוך המערכת. בכוונת החברה לבצע בעתיד התממשקות של המערכת מול התוכנה ההנדסית הנוכחית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים