חברת הסטארט-אפ אינטרמיינדס השיקה זירת מכרזים שתשלב בינם לבין קנייה קבוצתית

ייחודה של זירת המכרזים טמון בכך שהמשתתפים יכולים להזמין את חבריהם לזירה של מוצר מסופק ולנהל "קרב ידידותי", שבסופו זוכה אחד החברים במוצר בעלות מזערית ● פיתוח הפלטפורמה של זירת המכרזים משלב טכנולוגיות מיחשוב ענן באמזון, יישומי NET4 MVC ושילוב פייסבוק ו-Google API, המאפשרים גדילה מהירה וניהול משאבים דינמיים

חברת הסטארט-אפ אינטרמיינדס השיקה זירת מכרזים בינלאומית שמשלב זירת מכרז יחד עם קנייה קבוצתית. ייחודה של זירת המכרזים טמון בכך שהמשתתפים יכולים להזמין את חבריהם לזירה של מוצר מסופק ולנהל "קרב ידידותי", שבסופו זוכה אחד החברים במוצר בעלות מזערית.

פיתוח הפלטפורמה של זירת המכרזים משלב טכנולוגיות מיחשוב ענן באמזון (Amazon), יישומי NET4 MVC ושילוב פייסבוק (Facebook) ו-Google API, המאפשרים גדילה מהירה וניהול משאבים דינמיים.

"הרצת הבטה של האתר הראשון שלנו הניבה תגובות אוהדות ואלפי משתמשים פעילים והוכיחה, כי הקונספט השיווקי שפועל בלב המערכת מצליח להגדיל את היקף המשתמשים באופן משמעותי מדי יום", אמר אלכס בנדק, מנכ"ל החברה.

בנדק הוסיף, כי על אף שתחום המכרזים באינטרנט פועל מזה עשור ומצליח במיוחד, הנישה שבה אינטרמיינדס פועלת – מכרזים חברתיים ו/או מכרזים ייחודיים – הינה תחום חדש יחסית, שהחל להתפתח בשנתיים האחרונות. "אנחנו מאמינים שאנחנו מביאים חידוש מתבקש ומתכוונים לשחק בו תפקיד משמעותי", אמר.

אינטרמיינדס הוקמה ב-2010 על ידי בנדק, שייסד גם את החברות AppCell (פלטפורמה לשירותי סלולר) ו-iPlanet (פיתוח יישומי iPhone), שנקנו ב-2006 וב-2009 על ידי קבוצת טלכלל-טלמסר, teleclal.com. החברה גייסה בדצמבר אשתקד מאה אלף דולרים בהשקעת סיד, וכיום נמצאת בשלב גיוס הון עבור הגדלת הפעילות השיווקית שלה בארצות הברית ובאירופה. לחברה יש חברות רשומות בארצות הברית ובבריטניה.

באחרונה חתמה החברה על הסכם פרסום עם חברת Adsmarket לשיווק האתר על רשתות שיתופיות באינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים