מלם מערכות תגייס 400 עובדים עד סוף השנה

"הגיוס נועד לתת מענה לדרישה למומחי CRM בחברת גארדיין, גיוס מיישמי סאפ וגידול בפעילות היועצים של חברת מרטנס הופמן שירותי מיחשוב", אמרה ענבל שניידרמן, סמנכ"ל משאבי האנוש של מלם מערכות ● היא הוסיפה, כי "כמו כן, ממשיכה החברה בגיוס אינטנסיבי של תוכניתנים, אנשי QA, מהנדסי אלקטרוניקה, מנתחי מערכות ואנשי Help Desk"

הרווח הנקי בצמיחה. מלם-תים

מלם מערכות מקבוצת מלם-תים מצויה בימים אלה בעיצומו של תהליך מואץ לגיוס עובדים שהחל בתחילת השנה, ובכוונתה לגייס עד סוף השנה 400 עובדים.

לדברי ענבל שניידרמן, סמנכ"ל משאבי האנוש של החברה, "הגיוס נובע מהצמיחה האורגנית שחלה במלם מערכות ובחברות הבת שלה. הוא נועד לתת מענה לדרישה למומחי CRM בחברת גארדיין, המתמחה בפתרונות בסביבת טכנולוגיות מיקרוסופט (Microsoft), גיוס מיישמי סאפ (SAP), לאור זכייה בעסקה בחברת החשמל, וגידול בפעילות היועצים של חברת מרטנס הופמן שירותי מיחשוב. כמו כן,בנוסף לגיוסים ממוקדים עבור פעילויות שונות בחברה, ממשיכה מלם מערכות בגיוס אינטנסיבי של תוכניתנים, אנשי QA, מהנדסי אלקטרוניקה, מנתחי מערכות ואנשי Help Desk".

החברה מבצעת את תהליך הגיוס בדרכים שונות. כך, למשל, היא השיקה באחרונה קמפיין "חבר מביא חבר", בהשראת תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול". ממלם נמסר, כי הקמפיין העלה את אחוזי הגיוס לחברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רונן

    הם מצהירים שיגייסו אחרים מלם קורסת!

אירועים קרובים