לקראת אירוע | כלנית זכתה עם מלם-תים במכרז לשירות תמיכה טלפוני מרכזי ותמיכה בתחנות הקצה בתעשייה האווירית
חברת כלנית, המתמחה בהקמה, ניהול ותפעול של מרכזי תמיכה, מערכי שירות ותשתיות IT, זכתה במכרז לשירות תמיכה טלפוני מרכזי ותמיכה בתחנות הקצה של משתמשי התעשייה האווירית. הזכייה במכרז הינה משותפת יחד עם מלם-תים. כך, במסגרת הפרויקט, כלנית תשמש כקבלן ראשי ומלם-תים כקבלן משנה.
מערך השירות הטכני יספק תמיכה טלפונית וטיפול בתחנות הקצה למשתמשי התעשייה האווירית. באמצעות כלנית, יונחלו מתודולוגיות ניהול ובקרה מתקדמות אשר מטרתן ליעל תהליכי עבודה קיימים, לקצר זמני השבתה של משתמשים ולהעלות את שביעות הרצון מרמת השירות בארגון.