תוכן שיווקי

לקראת אירוע | על פי דו"ח IDC: חברת SAP מדורגת כמובילת השוק העולמי לכלים לבינה עסקית, ומגבירה את צמיחת השוק באפליקציות פיננסי לבקרה פיננסית וניהול אסטרטגיה

12/06/2011 16:48

חברת SAP הודיעה היום כי IDC דרגה אותה כמובילת השוק העולמי לכלי בינה עסקית. הדו"ח מתבסס על הכנסות החברה מרשיון התוכנה ואחזקתה (הכוללים הכנסות מנויים). בנוסף, דיווחה IDC על צמיחתה המהירה של SAP יחסית לשוק העולמי, באפליקציות הפיננסי לבקרה פיננסית וניהול אסטרטגיה (FPSM), זו השנה החמישית ברציפות.

על פי שני המחקרים של IDC – "מניות הספקים העולמיים בתחום הכלים לבינה עסקית 2010" ו-"מניות הספקים העולמיים בתחום האפליקציות פיננסי לבקרה פיננסית וניהול אסטרטגיה 2010", נמצא כי SAP מובילה את שוק הבינה העסקית העולמי עם הכנסות של 1866.4 מיליון דולר ונתח שוק של 21%, כאשר הכנסות האפליקציות פיננסי לבקרה פיננסית וניהול אסטרטגיה היו 629 מיליון דולר, המהווים 24.9 אחוזים מנתח השוק.

החל משנת 2009 ועד 2010 חברת SAP התעלתה מעבר לצמיחת השוק בכל קטגוריה: בתחום הכלים לבינה עסקית, SAP צמחה ב-19.9% בהשוואה לצמיחה הכוללת של השוק העולמי שעמדה על 11.4%. בתחום האפליקציות פיננסי לבקרה פיננסית וניהול אסטרטגיה צמחה SAP ב-17.5% בהשוואה לצמיחה הכוללת של השוק העולמי שעמדה על 9.2% בלבד.

"המומנטום שלנו ממשיך לצמוח כאשר אנו מתמקדים בצורה משמעותית בהצלחת הלקוחות, על ידי  הוצאה לפועל של מפת האנליטיקה העסקית שלנו. אנו מציעים לשוק פתרונות חדשים וחדשניים בתחום הבינה העסקית, EIM, EPM ו-GRC", אמר סטיב לוקאס, מנהל האנליטיקה העסקית ב-SAP.

בינה עסקית, תפקוד פיננסי וניהול אסטרטגיה הנם חלק מהטקסונומיה של IDC לאנליטיקה העסקית הכללית של השוק.

אירועים קרובים