תוכן שיווקי

לקראת אירוע | בינה עסקית בכף ידך עם SAP BusinessObjects Mobile

13/06/2011 14:47

מאת תומר שטינברג, BI Pre-sale Engineer, סאפ ישראל

בעידן בו כח האדם נייד, הצורך בבינה עסקית לא מסתיים כאשר עוזבים העובדים את המשרד. מנהלים נדרשים להחלטות בכל שעה ולשם כך זקוקים לנתוני פרויקטים, משאבים, KPIs ועוד. אנשי המכירות נדרשים לענות על שאלות כדי שיוכלו לסגור עסקה, או להיות תחרותיים, שאלות עליהן יש לספק מענה מיידי ולא ניתן להמתין עד לשובם למשרד. טכנאי השירות זקוקים למידע אחזקה מפורט על מנת לפתור בעיות מבלי לבצע ביקורים נוספים באתר הלקוח.

פתרון SAP BusinessObjects Mobile תוכנן לספק את המידע לאנשי המקצוע, ללא תלות במקום בו בהם נמצאים. גישה לנתוני ה-BI באמצעות המכשירים הניידים מאפשרת לארגונים להיות תחרותיים בעידן גלובאלי בסביבות העסקיות הפעילות סביב השעון. באמצעות SAP BusinessObjects Mobile משתמשים יכולים למצוא בקלות את המידע אליו הם זקוקים ולתחקר אותו בצורה אינטראקטיבית. בנוסף הם יכולים לבצע פעולות הקשורות למידע כמו שליחת מייל, או מסרון, ובכך לשפר את קבלת ההחלטות ולזרז את התהליך. כל זאת תוך עמידה בסטנדרטים מקובלים של אבטחת מידע.

SAP BusinessObjects Mobile מאפשר לעובדים הניידים להשתמש בדיוק באותם דוחות Web Intelligence או דוחות תפעולים, אשר בהם הם עושים שימוש כאשר הם מחובר למחשב השולחני שלהם בהבדל אחד – הדוחות מוצגים בצורה המותאמת למכשיר הנייד אשר ברשותם. ניתן גם לקבל דוחות בדחיפה או במשיכה מתוך התקנת SAP Business Objects, כאשר במקרה כזה, גם אם המשתמש נמצא ללא חיבור לרשת, הוא עדיין יכול לעבוד עם הדוח בגרסת Offline.

יישום SAP BusinessObjects Mobile יכול להתבצע במספר ימים משום שהאפליקציות הניידות עושות שימוש חוזר בנכסי ה-BI הקיימים בארגון כמו דוחות, הגדרות אבטחה ושגרות הניהול. הנתונים המועברים למכשירים הניידים עוברים כיווץ והצפנה, בנוסף להצפנה הקיימת במכשיר הנייד. בכך מקבל הארגון מנגנון יציב ורובסטי, מאובטח בצורה אחידה עבור מגוון רחב של פלטפורמות ניידות.

SAP BusinessObjects Mobile מאפשר למשתמשים העסקיים לקבל לידיהם את כל המידע הדרוש להם, בכל מקום ובכל זמן. כתוצאה מכך הם יכולים לקבל החלטות מודעות בצורה מהירה יותר, תוך גישה מיידית לנתונים, הן בצורה מכוונת והן ב- Offline. הארגון יכול לשפר את רמת שירות הלקוחות שלו באמצעות מידע מלא אודות הלקוחות, המצוי אצל אנשי המכירות ואצל אנשי השירות. מידע זה עוזר לאותם משתמשים לפתור בעיות באופן יעיל יותר ומהיר יותר אצל הלקוחות. גם פריון העובדים הנמצאים מחוץ למשרד משתפר, משום שהעובדים נגישים יותר ויכולים לעבוד בצורה יעילה יותר. כתוצאה מזמינות מלאה של ה-BI מכל מקום ובכל עת, ניתן לנטר את ה-KPIs בצורה חלקה ורציפה ובכך לשפר את התהליכים העסקיים. פתרונות ה-Mobile מאפשרים לשפר גם את ה-TCO של מערכות ה-BI בשל שימוש חוזר בהשקעות ה-BI הקיימות.

אירועים קרובים