דיווחים: האקרים חסמו את הגישה לאתר האינטרנט של משטרת ספרד

בשבת נחסמה הגישה לאתר האינטרנט של משטרת ספרד למשך יותר משעה, בעקבות מתקפה שמקורה בארגון ההאקרים Anonymous, על פי ידיעה שהופיעה באתר האינטרנט של העיתון הספרדי El Mundo ● דובר משטרת ספרד אישר כי הגישה לאתר אכן נחסמה, אך סירב לציין מה הייתה הסיבה

בשבת נחסמה הגישה לאתר האינטרנט של משטרת ספרד למשך יותר משעה, בעקבות מתקפה שמקורה בארגון ההאקרים Anonymous, על פי ידיעה שהופיעה באתר האינטרנט של העיתון הספרדי El Mundo. על פי הידיעה התקבלו מראש איומים על כוונת הארגון לתקוף את האתר, בפעולת תגמול על מעצר חבריו.

בשבוע שעברה עצרה משטרת ספרד שלושה בני אדם שניצבים לכאורה מאחורי המתקפות המסיביות על הרשת של סוני (PlayStation Network) בחודש אפריל. העצורים הואשמו במתקפות על אתרי סוני ובמתקפות על אתרים נוספים של גורמי ממשל, חברות עסקיות ובנקים – אך לא במתקפה האחרונה על שרתי סוני.

דובר משטרת ספרד אישר כי הגישה לאתר אכן נחסמה, אך סירב לציין מה הייתה הסיבה. "אתר אינטרנט יכול לקרוס כשיותר מדי אנשים מנסים לגשת אליו. אינני יכול לאשר שהקריסה אכן קשורה לארגון Anonymous", אמר הדובר.

ארגון Anonymous פרסם הודעה ובה הכחיש ששלושה האנשים שנעצרו נמנים על "האנשים המרכזיים" של הארגון, כפי שטענה ממשלת ספרד. "הם אינם אנשים מרכזיים משום שאין לנו אנשים מרכזיים" נטען בהודעה של הארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים