תביעה כנגד אפל על השימוש בשם iCloud

חברת iCloud Communications מאריזונה הגישה תביעה נגד אפל בטענה שיש בשירות iCloud החדש של אפל משום הפרת זכויותיה בסימן מסחרי ● iCloud Communications מבקשת להוציא צו מניעה שיאסור על אפל להשתמש בשם iCloud ולקבוע פיצויים בסכום שלא צוין ● לא ניתן היה לקבל תגובה מחברת אפל

חברת iCloud Communications מפניקס, אריזונה הגישה תביעה כנגד חברת אפל (Apple) בטענה שיש בשירות iCloud החדש של אפל משום הפרת זכויותיה בסימן מסחרי.

חברת iCloud Communications מספקת שירותי קול בתקשורת IP, וטוענת כי שמו של השירות החדש שמציעה אפל לאחסון באינטרנט הועתק משמה שלה ויוצר בלבול בין מוצרים מתחרים. "לאפל היסטוריה ארוכה ומוכרת היטב של חברה שפוגעת ביודעין בזכויות של אחרים על סימנים מסחריים", על פי כתב התביעה שהגישה iCloud Communications כנגד אפל.

בכתב התביעה מוזכרות התביעה שהגישה להקת החיפושיות על השימוש בשם אפל, התביעה של סיסקו (Cisco) על השימוש בשם iPhone והתביעה של Terrytown על השימוש בשם Might Mouse.

התביעה החדשה הוגשה ביום ה' לבית המשפט המחוזי של אריזונה. חברת iCloud Communications מבקשת להוציא צו מניעה שיאסור על אפל להשתמש בשם iCloud ולקבוע פיצויים בסכום שלא צוין.

לא ניתן היה לקבל תגובה מחברת אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים