תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Oracle Enterprise 2.0 – פתרון כולל לניהול תוכן, פורטלים ואתרי תוכן חיצוניים ופנימיים

לקראת כנס אורקל בנושא E 2.0, ה-22 ביוני, סטוקו ת"א

13/06/2011 15:13

אתם בוודאי מכירים את הביטוי "מרוב עצים לא רואים את היער"… אנו נמצאים בעיצומו של עידן בו ארגונים, מבינים כי על מנת לטפל בכל פריטי המידע – יש צורך בקונגלומרט (תלכיד) שלם לטיפול וניהול מידע זה.

אורקל, המובילה בחום ה-ECM (ר"ת Enterprise Content Management) והפורטלים הארגוניים בשנים האחרונות, מזמינה אתכם לכנס ECM ייחודי, במסגרתו תוצג פלטפורמת ה-E2.0 המספקת מענה מקיף לכל דרישות ניהול התוכן הארגוני לרבות בנייה, ניהול ועריכת פורטלים ואתרי תוכן פנימיים וחיצוניים.

במסגרת הכנס ייחשפו המשתתפים ליתרונות ולתועלות הפתרונות בכלל ובסביבת אורקל בפרט. כמו-כן, ננסה להסביר כיצד פלטפורמת E2.0 תהפוך את סביבת העבודה של הארגון לאינטראקטיבית – לטובת הפריה הדדית ושיתוף מידע טוב יותר, לייעול תהליכי העבודה עם לקוחות וספקים ולשיפור תפוקות הארגון. גולת הכותרת של הכנס תהיה הרצאתו של ג'ים סאליבן, מנהל מוצר של פתרונות E2.0 ב-EMEA.

במסגרת הכנס יוצג פתרון Oracle Web Center Suite – פלטפורמה מקיפה להקמה וניהול אתרי תוכן ופורטלים, המורכבת ממספר רכיבים הפועלים יחד כמקשה אחת ומספקים יכולות נרחבות לניהול תוכן, ניהול ושיתוף ידע, בלוגים, WIKIs, רשתות חברתיות, אבטחת מידע וחיבוריות לאפליקציות קצה.

Oracle Web Center Suite מבוססת על רכיבי תשתית כגון Oracle WebLogic Server ו-Oracle Enterprise Manager המאפשרים לארגונים להטמיע פורטל בעל ביצועים גבוהים, שרידות, וניהול מרכזי המאפשר ביצוע עדכונים, פריסת אתרים וקבוצות, בצורה אחידה וסנטרליסטית.

פתרון נוסף שיוצג בכנס הינו Oracle ECM Suite – סוויטה רובסטית של מוצרים הפועלים כיחידה אחת לניהול ואחזור של כל סוגי המסמכים/קבצים (מובנים ולא מובנים) לרבות מסמכי Office, דוא"ל, קבצי מדיה, מסמכים סרוקים, פקסים, שרטוטים, קבצי אוטוקד ועוד.

אירועים קרובים