תוכן שיווקי

מחקר IDC קובע: החזר השקעה של 569% תוך 3 שנים לארגונים שעברו לפלטפורמת פיתוח היישומים JBOSS מבית רד האט

13/06/2011 15:48
רד-האט

סוגיית עלויות הפיתוח הגבוהות וחוסר היעילות הופכת למכרעת בכל הנוגע לפיתוח יישומים המותאמים אישית לארגון. במהלך השנים האחרונות החלו ארגונים רבים לשקול מחדש את השימוש שלהם בשרתי יישומים מסורתיים בעלי רישיון מסורתי ורבים מהם בוחרים להקטין עלויות על ידי מעבר לשימוש באלטרנטיבות בעלות קוד-פתוח.

חברת האנליסטים IDC ביצעה באחרונה מחקר* לבדיקת קצב האימוץ של פלטפורמת Enterprise JBoss מבית רד-האט. IDC ביצעו ראיונות מקיפים עם שישה תאגידים אמריקנים שעברו לשימוש בפלטפורמת Enterprise JBoss לפיתוח יישומים מותאמים לארגון אשר מריצים את היישומים לפחות במשך שנה אחת.

בממוצע, החברות שנחקרו הרוויחו בשנה יותר מ-6 מיליון דולר בהטבות כספיות, לאחר המעבר מפיתוח מסורתי מבוסס רישיונות לפלטפורמת היישומים של Enterprise JBoss. ששת החברות שנחקרו הצליחו לממש את היתרונות המרכזיים הללו: זמני הפיתוח של היישומים הופחתו בממוצע של 16 שבועות (39%), שעות הפיתוח עבור כל יישום הופחתו ב-24%, עלויות התשתית התומכת בפיתוח יישומים הופחתו ב-65% ועלויות ניהול היישומים לאחר פיתוחן הופחתו ב-89%.

עפ"י תוצאות המחקר, על פני תקופה של 3 שנים, חברות המשתמשות בפלטפורמת JBOSS ייצרו החזר השקעה (ROI) של 569% והחזירו את ההשקעה הראשונית שלהן תוך פחות מ-6 חודשים לאחר שהפלטפורמה הוטמעה במלואה.

* Business Value of JBoss Enterprise Application Platform ,2010, Maureen Fleming & Randy Perry

לדברי חואן רובר, מנהל מכירות JBoss Enterprise בקבוצת הקוד-הפתוח של מטריקס, "אנו עדים לכך שבישראל ארגונים נוטשים את פתרונות ה-middleware המסורתיים ועוברים ל-JBoss Enterprise המהווה אלטרנטיבה איכותית גם כ-Application Server וגם ביישומי middleware נוספים כגון JBoss Enterprise BRMS, מנוע חוקה ו-EP ,JBoss Enterprise SOA הכולל ESB ,BPM ומנוע Rules, והכול בתקציב נמוך באופן משמעותי עם ביצועים גבוהים לסביבות הייצור בארגון".

אירועים קרובים