VMware רוכשת את דיגיטל פיול הישראלית תמורת יותר מ-100 מיליון דולרים

דיגיטל פיול פועלת מירושלים ומספקת פתרונות תוכנה לניהול המשאבים הפיננסיים ב-IT בסביבות מיחשוב ענן ● הפתרונות שהיא מציעה מאפשרים המאפשרים לארגוני אנטרפרייז לנהל סביבות IT על ידי תהליך של מדידה ודיווח, בהתאם למדדים שנקבעים על ידי בעלי המניות בחברה ● בין לקוחותיה נמנות יבמ, סיסקו וסימנס

VMware הודיעה הבוקר (ג') על כוונתה לרכוש את החברה הישראלית דיגיטל פיול, המספקת פתרונות תוכנה לניהול המשאבים הפיננסיים ב-IT בסביבות מיחשוב ענן. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק ביותר מ-100 מיליון דולרים.

דיגיטל פיול מספקת פורטפוליו של פתרונות המאפשרים לארגוני אנטרפרייז לנהל סביבות IT על ידי תהליך של מדידה ודיווח, בהתאם למדדים שנקבעים על ידי בעלי המניות בחברה. ניתן לחשב באמצעות כלי המדידה שמציעה החברה עלויות, תקציבים, החזרי לקוחות, אופטימיזציה לעלויות, ניהול ספקים והסכמי רמות שירות (SLA). השירותים הללו ניתנים הן ברמה הפנים ארגונית, כפתרון המוטמע בחוות השרתים הארגונית, והן במודל של תוכנה כשירות – SaaS – שבה משלמים בהתאם לצריכה.

מאות חברות משתמשות כיום במוצרי דיגיטל פיול, בהן יבמ (IBM), סיסקו (Cisco), סימנס (Siemens), ספרינט (Sprint), דויטשה בנק (Deutsche Bank), פרוקטר & גמבל (Procter & Gamble) וה-BBC.

בועז חלמיש, סגן נשיא ומנהל בכיר למוצרי ניהול ב-VMware, אמר, כי "כחברה ברת סמכה בתחום ניהול ההוצאות התפעוליות במערכות מידע, רכישת דיגיטל פיול מוסיפה יכולות מידיות לפורטפוליו שלנו ועתידה לסייע לנו בהרחבת סל מוצרי הניהול שלנו".

ישראל דנציגר, מייסד ומנכ"ל דיגיטל פיול , ציין ש-"התפתחות מיחשוב הענן מציבה בפני מנהלי מערכות מידע בארגונים אפשרויות רבות ומגוונות. כתוצאה מכך, הצורך בכלים לניהול מדויק של ההיבטים הפיננסיים של מערכות המידע והערך המוסף שאותו הם מספקים הפך קריטי לאלפי חברות ברחבי העולם". הוא הוסיף, כי "התמקדנו בבניית חברה יצרנית בירושלים, בפיתוח מוצרים ושירותים, ביצירת מקומות עבודה ובחיזוק כלכלת ישראל ובירתה – ועל כך גאוותנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים