זעזועים בצמרת HP: מנהל המיחשוב הראשי רנדי מוט פורש ואן ליברמור מצטרפת למועצת המנהלים

רנדי מוט, שהוביל מהפכה במיחשוב הפנימי של HP, הודיע על פרישתו וסגנית הנשיא הבכירה הוותיקה אן ליברמור תפסיק לעסוק בניהול שוטף ותעבור לכהן במועצת המנהלים של החברה ● בנוסף, שורה של מנהלים בכירים ידווחו מעתה ישירות למנכ"ל, ליאו אפותקר

הטלטלות בצמרת הניהולית של HP נמשכות: סגנית הנשיא הבכירה הוותיקה אן ליברמור תפסיק לעסוק בניהול שוטף ותעבור לכהן במועצת המנהלים של החברה. בנוסף, מנהל המידע הראשי, רנדי מוט, שהוביל מהפכה עולמית בפעילות המיחשוב הפנימית של HP, פורש מהחברה, וכך גם המנהל האדמיניסטרטיבי הראשי, פיט בוסיאן.

כמו כן, מעתה ידווחו שלושה מנהלים בכירים – דייב דונטלי, שמופקד על שרתים, איחסון ורשתות, ביל וגטה, שמופקד על תחום התוכנה, וז'אן זדאק, שבתחום אחריותו נמצאות מכירות החברה ברחבי העולם, ישירות למנכ"ל, ליאו אפותקר. מ-HP נמסר, כי ההחלטה על כך נתקבלה כדי "להבטיח שיוצעו ללקוחות ולשותפים פתרונות שמשלבים בין מוצרים ושירותים ממלוא המערך של HP".

ליברמור, שעובדת ב-HP מזה 29 שנים, תמשיך לכהן כמנהלת זמנית של החטיבה לשירותים ארגוניים של החברה עד שיימצא לה מנהל חדש.

אפותקר רמז שצפויים שינויים משמעותיים בצמרת החברה לאחר שפורסמו התוצאות המאכזבות שהשיגה ברבעון האחרון. הוא תלה את האשמה בין השאר בהשקעות לא מספיקות בשירותים חדשים לאחר שהחברה השלימה את הרכישה של EDS.

"למרות הכוונה המוצהרת לחולל שינוי בפעילות השירותים, לא ניכר בשנים האחרונות שום שינוי בתמהיל השירותים", אמר אפותקר. "הושם דגש רב מדי על הביצוע וההשקעות האסטרטגיות היו מועטות מדי, ומשום כך – החמצנו הזדמנויות". לדבריו, HP צריכה להפוך לשחקנית משמעותית יותר בתחום השירותים האסטרטגיים, דוגמת העברה של תשתיות ארגוניות לענני מיחשוב.

בהתייחס לפרישה של מוט, ציינה HP, כי בכוונתה "להרחיב את תפקידו של מנהל המיחשוב הראשי" באמצעות העברה של חלק מהנושאים שהיו בתחום אחריותו לאחריותו של המנהל האדמיניסטרטיבי הראשי. בין הנושאים שיועברו: הרכש העולמי והתמיכה בתהליכים של מכירה ישירה ומכירה בערוצי שיווק, דוגמת הצעות מחיר, תשלומים והנחות. כן תועבר האחריות על המחלקה לשירותים עסקיים, שמתפקידה לשפר את יעילות התפעול הפנימי של HP.

החברה הסבירה, כי פרישתם של מוט ובוסיאן נעשית "במסגרת השאיפה לשים דגש רב יותר על הפעילות מוכוונת הלקוח". ב-HP מחפשים כעת מחליף למוט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים