דיווח: HP תוסיף יכולות NFC למכשירי ה-webOS שלה

החברה תוסיף את היכולות הללו לטאבלטים ולטלפונים חכמים מתוצרתה המבוססים על מערכת ההפעלה ● לפי אתר בלומברג, המכשירים יהיו זמינים כבר בסוף השנה ● אם HP אכן תוסיף את טכנולוגיית NFC למכשיריה, היא תהיה בין אחרונות יצרניות המכשירים הניידים שמודיעות על תמיכה בטכנולוגיה זו

HP תוסיף טכנולוגיית NFC (ר"ת Near Field Communication) לטאבלטים ולטלפונים חכמים מתוצרתה המבוססים על מערכת ההפעלה webOS – כך עולה מדיווח באתר בלומברג (Bloomberg). לפי הדיווח, המכשירים יהיו זמינים כבר בסוף השנה. דובר מטעם HP סירב להגיב לידיעה.

אם HP אכן תוסיף את טכנולוגיית NFC למכשיריה, היא תהיה האחרונה מבין יצרניות המכשירים הניידים שמודיעות על תמיכה בטכנולוגיה זו. RIM הוסיפה יכולות NFC למכשיר בלקברי Bold שלה והודיעה, כי תעשה זאת במכשירי בלקברי (Blackberry) נוספים. גוגל (Google) השיקה בחודש שעבר, יחד עם מפעילת הסלולר ספרינט-נקסטל (Sprint-Nextel) וספקיות השירותים הכספיים מסטרקארד (Mastercard), סיטי ו-First Data, את פלטפורמת התשלומים ללא מגע שלה, מבוססת NFC, שתאפשר למשתמשים רכישת מוצרים ושימוש בקופונים במכשירי אנדרואיד (Android). אפל (Apple) מצדה טרם מסרה האם תוסיף יכולות NFC למכשירי ה-iPhone, ואם כן – מתי. גם בוועידת המפתחים שלה, שהתקיימה בשבוע שעבר, לא דובר בנושא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים