טופ סופט פיתחה פורטל ארגוני עבור תש"ן – תשתיות נפט ואנרגיה; ההיקף: רבע מיליון שקלים

בשלב הראשון של הפרויקט הקים צוות הפיתוח של טופ סופט את הפורטל, המבוסס על פלטפורמת SharePoint 2010 וכולל מידע ושירותים עבור היחידות השונות ומידע לרווחת העובדים ● לאחר מכן הוקם מאגר של נהלי החברה, שכולל מנגנון בחינת ואישור נהלים טרם פרסומם

חברת טופ סופט (TopSoft) מקבוצת טופ גרופ (Top Group) פיתחה פורטל ארגוני ומערכת לניהול נהלים ארגוניים ונהלי ISO עבור חברת תש"ן – תשתיות נפט ואנרגיה, שהינה חברת התשתית הלאומית של משק האנרגיה בישראל. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד ברבע מיליון שקלים.

מטרתה של תש"ן היא לספק את צרכי משק האנרגיה בישראל בכל הנוגע לשירותי תשתית של המדינה. פעילות החברה חולשת על קשת רחבה של תחומים במשק הדלק, כגון: שירותי נמל לייבוא ולייצוא; איחסון, הולכה ואספקה של דלקים; וניפוק למיכליות כביש.

הפרויקט, שארך מספר חודשים, בוצע על ידי צוות הפיתוח של טופ סופט, וכלל שני שלבים. בתחילה הקים הצוות פורטל ארגוני מבוסס פלטפורמת SharePoint 2010 עבור עובדי החברה, שכולל מידע ושירותים עבור היחידות השונות ומידע לרווחת העובדים. בשלב השני הוקם מאגר של נהלי החברה, שכולל מנגנון בחינת ואישור נהלים טרם פרסומם. המערכת משרתת 300 משתמשים בתש"ן ומאפשרת גישה מרכזית לכל הנהלים הקיימים בארגון, כמו גם חיפוש והפצה של עדכוני נהלים לקהלי יעד שונים בו.

לפני המעבר לפלטפורמת SharePoint 2010 ביססה תש"ן את הפורטל הארגוני הקודם שלה על פלטפורמת WSS (ר"ת Windows SharePoint Services) ושמרה את נהליה במערכת eDOCS.

ירון הראל, מנכ"ל טופ סופט, אמר, כי "בהקמת הפורטל בתש"ן, טופ סופט מקסמה את היכולות המובנות של SharePoint 2010 דרך יצירת מערכת נהלים בעלת ממשק משתמש יעיל וידידותי. המערכת שהוקמה היא בעלת יכולות חיפוש שמתבססות על מאפיינים ארגוניים שונים, הפצה של גרסאות נהלים מעודכנות, תמיכה בתהליך יצירה ועדכון של נהלי ISO".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים