בקרוב: הביוגרפיה של סטיב ג'ובס – בקומיקס

בעוד שהביוגרפיה הרשמית של מנכ"ל אפל אמורה לצאת רק בשנה הבאה, חברת Bluewater Productions תוציא ביוגרפיה שלו בחוברת קומיקס בת 32 עמודים כבר באוגוסט הקרוב ● "הסיפור של ג'ובס ושל אפל הוא בעל ממדים אפיים; ההפתעה היחידה היא שלקח זמן כה רב עד שהופיעה ביוגרפיה ראויה ומאוזנת שלו", אמר מנכ"ל החברה ● בכך יצטרף ג'ובס לאנג'לינה ג'ולי, ליידי גאגא, לוסיל בול ומרק צוקרברג - שהביוגרפיה המצוירת שלו תופיע בספטמבר

ועכשיו האופרה. סטיב ג'ובס

הביוגרפיה הרשמית של סטיב ג'ובס, המנכ"ל הנערץ של אפל (Apple), אמורה להופיע רק בשנת 2012. עם זאת, כבר באוגוסט הקרוב עתידה לראות אור ביוגרפיה לא רשמית שלו, בחוברת קומיקס בת 32 עמודים. חברת Bluewater Productions תוציא את החוברת לאור והיא תוצע בחנויות שמתמחות בחוברות קומיקס בארצות הברית תמורת 3.99 דולרים. ניתן יהיה להשיג את החוברת גם באמזון (Amazon).

"ההמצאות של סטיב ג'ובס כיכבו בכותרות הראשיות של העיתונים והשמועות על מצב בריאותו זעזעו את שוקי המניות. זה לא רע בשביל בחור שנשר מהקולג'", אמר דארן דייוויס, מנכ"ל Bluewater Productions. לדבריו, "הסיפור שלו וסיפורה של אפל הם בעלי ממדים אפיים. ההפתעה היחידה היא שלקח זמן כה רב עד שהופיעה ביוגרפיה ראויה ומאוזנת שלו".

החברה הוציאה בעבר לאור חוברות קומיקס שכוללות את הביוגרפיות של אנג'לינה ג'ולי, ליידי גאגא ולוסיל בול, ובספטמבר הקרוב היא מתכוונת להוציא את הביוגרפיה בקומיקס של מרק צוקרברג, מנכ"ל וממייסדי פייסבוק (Facebook).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים