ג'נסיס מארחת – פרק ג'

בשבוע שעבר נערך הכנס השנתי של משתמשי חברת ג'נסיס (Genesys), המובילה העולמית במערכות מוקדי שירות לניהול קשרי לקוחות בארגונים גדולים. ג'נסיס נרכשה על ידי חברת אלקטל-לוסנט (Alcatel-Lucent) והיא חלק מחטיבת האנטרפרייז שלה (החטיבה השנייה היא ללקוחות ספקי שירותי תקשורת), המציעה עוד שני קווי מוצר: רישות וטלפוניית IP. בעולם ה-CC, מוקדי השירות הגדולים והמתקדמים, היא המובילה המובהקת בעולם ובישראל במגזרי הפיננסים, התקשורת, התעשייה, הריטייל וכל מי שרוצה לנהל קשרי לקוחות כהלכה ובהצלחה. אז ניהול קשרי לקוחות מתחיל בבית.כך, ינקל לוי-עייש – מנהל הפעילות של אלקטל לוסנט אנטרפרייז בישראל, מנהל את קשריו בהצלחה עם ספקים, לקוחות ועובדים. הספקים במקרה זה שקולים לשותפים העסקיים שלו, המשווקים את ג'נסיס. לקוחות הם לקוחות חשובים ומכובדים ועובדים טובים הם המפתח להצלחה. רוח המפקד שורה.

מימין: קלאודיו סולנד, כיום סגן נשיא למדינות חבר העמים לשעבר, מרכז ודרום מזרח אירופה, 40 מדינות. בעבר היה מנהל האיזור שישראל השתייכה אליו. למד לאהוב את ארצנו ואותנו ולא מחמיץ שום הזדמנות לביקור כאן או לאירוח ישראלים שם. שימש גם כמנחה הכנס כולו. לימינו ידידו הוותיק, ינקל לוי-עייש

אודיו-קודס, החברה הישראלית המובילה בעולם בתחום ה-VoIP, היא שותפה עסקית של ג'נסיס בתוכנית Open SIP, כאשר שערי המדיה (מדיה גייטוויס) שלה משמשים קישוריות למרכזיות ולטלפונים למערכות ג'נסיס לניהול מוקדי קשרי לקוחות. ניצפו מנהלי אודיוקודס שהציגו בתערוכה (אליהם הצטרפו מנהלים נוספים אח"כ). משמאל: רן איש-שלום, מנהל עסקי מוקדי שירות; אלכס לוין, סגן נשיא מכירות, איזור מזרח אירופה ומדינות חבר העמים הסובייטי לשעבר; ינקל ליו-עייש; רונן טבריה

מחבקים את הלקוחות במעטפת שירות מכל הלב. מימין: רונן טבריה, מוניקה אוורבוך, מנהלת ערוץ הטלפוניה של בנק הפועלים; אורן זגורי, מנהל צוות פיתוח מערכות CALL CENTERS, ישראכרט; ינקל לוי-עייש

ניהול קשרי לקוחות. ניהול נכון. מורנו צ'יבולדי הוא מנהל אלקטל-לוסנט אנטרפרייז באיזור אליו משתייכת ישראל. בנק הפועלים הוא לקוח גדול ומכובד והיחסים נראים פורחים, לצידו מוניקה אוורבוך שמוקד ניהול קשרי הלקוחות שלה מעסיק כ-900 מוקדנים

G8 היא המהדורה הנוכחית של ג'נסיס, השולטת בתחום ניהול קשרי לקוחות בעולם. התוכנה סקיילאבילית ביותר ויש לה עושר תכונות לניהול הדו-שיח (conversation); אופטימיזציית תהליכי עבודה; שירותי רשת eServices ושימוש ברשתות חבריות. האסטרטגיה היא לשלוט בכל ערוצי השיח עם הלקוחות ולשמור על פשטות תפעולית ובמקביל למדוד ולייעל את ביצועי המוקדנים

גם בעולם, כמו בארץ, ג'נסיס היא המובילה בשוק מוקדי השירות לניהול קשרי לקוחות והלוגואים של נבחרת החברות שמשתמשות בשירותיה מספרים את הסיפור כולו

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים