תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מארק אנדרסן, סמנכ"ל בכיר למכירות גלובליות ב-F5: "חברת F5 עובדת עם 17 מתוך 20 ספקי הענן הגלובליים. אנו מביאים לענן הפרטי והציבורי פשטות, גמישות ושליטה"

14/06/2011 15:41

בתוקף תפקידך, כיצד אתה רואה את השפעת מחשוב הענן על כלל השוק ועל F5? מהו היתרון העסקי של F5 בתחום זה?
אנדרסן: "הענן הארגוני הופך להיות המגמה השלטת בענף המחשוב. הכותרת של דו"ח IDG שהתפרסם לאחרונה בנושא אימוץ מחשוב ענן בעולם בקרב מנמ"רים היתה – 'השינוי כבר באוויר' וזה אומר הכל לגבי איך אנו תופשים את האפשרויות שהענן יכול להביא לארגונים מכל הסוגים.

חברת F5 עובדת עם 17 מתוך 20 ספקי הענן הגלובליים והלקוחות הגדולים שלנו (ארגוני ה-enterprise) מבקשים להקים עננים פרטיים. אנו מביאים לענן הפרטי והציבורי פשטות, גמישות ושליטה. בשל הצורך בהעברת יישומים ממתחם הארגון ומחוצה לו, בענן ומחוצה לו וכו', הצורך בניהול היישומים הולך וגובר וזהו היתרון המהותי של F5. אנו מביאים את הביצועים הנדרשים כדי שהיישומים יעבדו כמו שצריך".

מוצרי F5 ידועים באיכותם הגבוהה אך גם במחיר שאינו שווה לכל נפש. כיצד אתם מצליחים בכל זאת להשיג נתח שוק גדול?
אנדרסן: "פלטפורמת BIG-IP של F5 נמצאת בנקודה אסטרטגית ב- Data Center. כאשר אתה חושב כיצד לספק למשתמשים חוויית משתמש נאותה, איך לוודא שהיישומים הקריטיים ניתנים לגישה לפי דרישה, באופן מאובטח וגמיש – ל-F5 יש את התשובות וזהו היתרון שלנו בשוק. נתח השוק שלנו משקף את העובדה שאנו מספקים הרבה מעבר לפתרונות נקודתיים: אנו מאפשרים לארגון להתמקד במתן שירותים ולא בחומרה, אנו מציעים גרסאות וירטואליות למוצרי החומרה כדי לאפשר פריסה מהירה וגמישות בהוספת שירותים".

אם היית צריך לציין מגזר בשוק בו יש ל- F5 פוטנציאל גדול לצמיחה, האם היית בוחר במגזר הטלקום/ספקי שירותים או במגזרים אחרים?
אנדרסן: "מה שחשוב הוא לא כל כך המגזר כמו מה הלקוחות רוצים להשיג. אנו מדברים על מספר מוטיבים מרכזיים עם הלקוחות: הראשון – הכמות הגדלה והולכת של תעבורת מידע במכשירים ניידים המוכפלת במספר המכשירים הניידים כגון טאבלטים, סמארטפונים ומחשבים ניידים המתחברים לרשתות פרטיות וארגוניות. ארגונים זקוקים ליכולות ניהול ואבטחת מידע מתאימות לצורך זה.

השני – וירטואליזציה – כאשר מחברים טכנולוגיה זו למאמצי האחדת מרכזי נתונים (Data Centers), ארגונים מתחילים לחשוב מחדש על אסטרטגיית ה-Data Center שלהם. כאשר אתה עובד עם חברה כמו F5, אשר מביאה עימה יכולות בתחום החומרה, מערכות ההפעלה והרשת, התגובה הטבעית היא להתייעץ עימנו כיצד ניתן להפוך את ה- Data Center לדינאמי יותר, לאפשר יותר שירותים ולהפחית עלויות חומרה. נקודת השליטה האסטרטגית של F5 במרכז הנתונים יכולה לספק את החזר ההשקעה הגבוה ביותר להשקעה של הלקוח".

אירועים קרובים