אתר הסנאט האמריקני נפרץ

קבוצת ההאקרים Lulz Security היא זו שפרצה לחלק הציבורי באתר הסנאט, אך לא הצליחה לחצות את הפיירוול לחלק רגיש יותר ברשת, כך הודיעה אתמול מרטינה ברדפורד, סגנית קצין הביטחון של הסנאט ● Lulz Security, שפרצה גם לשרתי סוני ולמערכת השידור הציבורית בארה"ב, פרסמה ברשת רשימה של קבצים שנראה כי אינם מכילים מידע רגיש, אך מוכיחים שהפורצים אכן חדרו לרשת המחשבים של הסנאט

אתר הסנאט האמריקני נפרץ בסוף השבוע ונאלץ לשקם את כל אתריו בעקבות פרצת אבטחה מביכה. קבוצת ההאקרים Lulz Security היא זו שפרצה לחלק הציבורי באתר הסנאט, אך לא הצליחה לחצות את הפיירוול לחלק רגיש יותר ברשת, כך הודיעה אתמול מרטינה ברדפורד, סגנית קצין הביטחון של הסנאט.

קבוצת הפורצים הודיעה על הפריצה אתמול (ב') בבוקר: "אנחנו לא כל כך אוהבים את ממשלת ארה"ב… הספינות שלהם חלשות… והאתרים שלהם לא כל כך מאובטחים. בניסיון לעזור להם לתקן את הבעיות שלהם, החלטנו לתרום עוד איזה צחוק בצורת השתלטות נוספת עליהם!… זהו רק חלק קטן, בשביל הכיף, של נתונים פנימיים מאתר ה- Senate.gov- האם זהו צעד של מלחמה, רבותי? יש בעיות?…"

קצין הביטחון של הסנאט הודיע כי למרות הפריצה, לא דלפו שום פרטים אישיים של הסנאטורים. "הגבנו לטענות שלהם, ומה שאנו אומרים הוא שהשרת שאליו הם חדרו מיועד לשימוש ציבורי ונמצא בחלק הציבורי של האתר", ציינה ברדפורד.

קבוצת ההאקרים Lulz Security, שפרצה גם לשרתי סוני (Sony) ולמערכת השידור הציבורית בארה"ב, פרסמה ברשת רשימה של קבצים שנראה כי אינם מכילים מידע רגיש, אך מוכיחים שהפורצים אכן חדרו לרשת המחשבים של הסנאט.

"למרות שהפריצה הזאת מטרידה, היא אינה מעידה על כל פשרות שנעשות באבטחת רשת הסנאט ומחשביהם של חברי הסנאט, ציינה ברדפורד, "ואין שום מידע על חשבונות משתמשים בשרת התומך באתר senate.gov, שאפשר להגיע אליו".

אתר הסנאט הוא מטרה שכיחה לניסיונות פריצה, שעשרות אלפים מהם נחסמים מדי חודש, סיפר קצין הביטחון של הסנאט, טרנס גיינר. מכל מקום, הפריצה לסנאט היא האחרונה בשורה של פריצות מביכות לשרתים של חברות וארגונים גדולים, בהם קרן המטבע הבינלאומית, לוקהיד מרטין, סיטיגרופ, גוגל (Google), סוני ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים