תוכן שיווקי

חברת 013 נטוויז'ן הטמיעה בהצלחה בחברת לאומי קארד פתרון ניהול בקרת הגישה portnox מבית חברת אקסס ליירס הישראלית

14/06/2011 16:29

חברת 013 נטוויז'ן הטמיעה בהצלחה בחברת לאומי קארד פתרון ניהול בקרת הגישה portnox מבית חברת אקסס ליירס הישראלית. הפתרון הנוכחי נותן מענה לכלל הסביבות של החברה, רשתות DATA ו-VoIP. ומאבטח אלפי מבואות המפוזרים במספר אתרים שונים. היקפו של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

portnox מבית access layers הנה מערכת ניהול ואבטחה אקטיבית עבור רשתות תקשורת ארגוניות. המערכת מבוססת על מספר טכנולוגיות (מוגנות פטנט) משולבות יחד, המאפשרות זיהוי, אימות ובקרה של כלל התחנות, הטלפונים ושאר רכיבי ה IP בארגון, ובדיקה כי אלו אכן שייכים ומאושרים בגישה על פי המדיניות הארגונית.

מערכת portnox הנה מבוססת תוכנה ומודל הפעולה המוצע על-ידה מאפשר ניהול ובקרה של מעבר ל 20 אלף מבואות באמצעות שרת יחיד! מלבד מודל בקרת הגישה "הקלאסית" (NAC) המיועד לרשתות Ethernet למערכת מערכים נוספים המאפשרים ללקוחות ובעיקר לארגונים גדולים ומבוזרים לנהל באופן דינמי את הרשת ולממש הלכה למעשה בקרת גישה כוללת מרמת נתיב הגישה ועד לשכבות המשתמש והאפליקציה.

לאומי קארדאת היישום של portnox ברשת לאומי קארד ביצעה 013 נטוויז'ן באמצעות חברת הבת Safeway המתמחה ביישום פתרונות אבטחת מידע לארגוני Enterprise. עידוא שריר, מנהל לקוחות אסטרטגיים במגזר הפיננסי ב-013 נטוויז'ן אמר כי "לאחר בחינת הדרישות של חברת לאומי קארד לא היה לנו ספק כי מערכת portnox היא המערכת המתאימה ללקוח. המענה הייחודי לסביבת הטלפוניה, יכולות הניהול והשליטה ברשת וכמובן הפשטות במימוש ותמיכה היו ללא ספק גורם מכריע בהחלטה. חשוב לציין גם כי מודל הרישוי הגמיש והמודולרי המאפשר לארגונים גדולים, מבוזרים וכאלו הדורשים הפרדת רשתות לגדול ולפרוס מספר שרתים סייע לנו בהחלטה."

יצחק אסרף – מנהל צוות טכנולוגיות אבטחת מידע: הארגון נדרש לשדרוג הפתרון הקיים (מבוסס זיהוי על פי MAC בלבד). נבחנו מספר מערכות ונמצא כי מערכת portnox המשלבת בין מתן מענה טכנולוגי לצרכי הארגון בנוסף להטמעה קלה וניהול אינטואיטיבי מתאימה ביותר לדרישותינו.

לאחר שנת פעילות בייצור מצאנו כי בנוסף ליכולות הטכנולוגיות, יצרן המערכת מספק מעטפת תמיכה ושינויים על פי דרישתנו בפרקי זמן קצרים. הפתרון העלה את רמת האבטחת הגישה לרשתות הארגון ולא פחות חשוב ככלי ניהולי עבור מנהלי הרשת. חברת לאומי קארד, עוסקת בהנפקה וסליקה של כרטיסי אשראי ובפיתוח פתרונות תשלום ואשראי. החברה מובילה בשרות ללקוחות, בפיתוח כרטיסים ואמצעי תשלום חדשניים, המעניקים ערך מוסף משמעותי ללקוחותיה.

לאומי קארד, שהנה חברה בת בבעלות בנק לאומי וקבוצת קנית (עזריאלי), מנפיקה כרטיסי ויזה ומאסטרקארד ומעניקה שירותי סליקה לבתי עסק. החברה הנפיקה עד כה קרוב ל- 2 מיליון כרטיסים ומשרתת כ-40 אלף בתי עסק.

אירועים קרובים