CA וסאפ ישראל ישתפו פעולה בהטמעת פתרון אבטחת מידע בקרב לקוחות משותפים

במסגרת השלב הראשון של שיתוף הפעולה יטמיעו שתי החברות את פתרון CA SiteMinder, שמיועד לניהול ואבטחת הגישה לאינטרנט בפלטפורמת SAP NetWeaver ● על פי ההסכם, יעשו סאפ ו-CA שימוש באותה מערכת תמיכה עבור הלקוחות, וכדי להתמודד עם קריאות שנרשמות ביחס אליהם - יסתייעו אנשי התמיכה שלהן בשדרת התמיכה העולמית של סאפ

CA Technologies וסאפ (SAP) ישראל הכריזו על שיתוף פעולה ביניהן בישראל במגוון תחומים, בדומה לזה הקיים ברחבי העולם. הראשון מביניהם יהיה תחום אבטחת המידע, שבמסגרתו יוטמע פתרון CA SiteMinder לניהול ואבטחת הגישה לאינטרנט בפלטפורמת SAP NetWeaver.

על פי ההסכם, יעשו שתי החברות שימוש באותה מערכת תמיכה עבור הלקוחות המשותפים. כדי להתמודד עם קריאות שנרשמות ביחס ללקוחות אלה יסתייעו אנשי התמיכה של שתי החברות בשדרת התמיכה העולמית של סאפ – על מנת להעמיד מערך תמיכה משותף, גמיש ושקוף.

שי און, מנכ"ל CA ישראל, ציין ש-"שיתוף הפעולה הישראלי שלנו עם סאפ מגיע לאחר היסטוריה ארוכה וטובה של שיתוף פעולה עולמי בין שתי החברות".

מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל, אמר, כי "ישראל מובילה את החזית הטכנולוגית בתחומים רבים, בכללם בפיתוח ויישום תוכנה עסקית בענפי משק מגוונים. אך טבעי ששיתוף הפעולה הגלובלי בין שתי החברות המובילות ייושם בישראל. אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה הזה יביא לתוצאות ולהישגים משמעותיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים