תוכן שיווקי

לקראת אירוע | קן סלצ'ו, מנהל טכני בכיר ב-F5: "החברה מסייעת ל-IT להתגבר על האתגרים הקשורים להטמעת ענן. אנו משפרים את הביצועים, האבטחה והזמינות של היישומים והמידע ומפחיתים את הוצאות הרכש והתפעול של יישומים ומערכי אחסון"

15/06/2011 15:14

מדוע מוצרי F5 מתאימים למרכזי נתונים ומהם הערכים המוספים ללקוחות שיחליטו ליישם אותם?
סלצ'ו: "השגת גמישות, יעילות ואבטחת מידע הן דרישות שקשה לספקן באווירת ה'יותר עבור פחות' השוררת בענף שלנו ולכן האחדת מרכזי נתונים (קונסולידציה) הפכה להיות נושא אטרקטיבי בעיני ארגונים רבים. בתחום זה, F5 הבינה כי קונסולידציה או וירטואליזציה אינן פותרות באופן מיידי את הבעיה המטרידה את מרבית אנשי ה-IT כיום – בעיית מקום האחסון ההולך ומצטמצם. הקונסולידציה והוירטואליזציה אינן בהכרח גם מפחיתות עלויות תפעול או רכש – האחדת שרתי יישומים מסניפים מרוחקים היא מטלה לא קלה, אשר עלולה להסתיים בכך שביצועי היישומים יירדו. במקרה זה, יש צורך בפתרון מהיר של יישום כלי אופטימיזציית WAN חדש או תכנון חדש של הרשת. גם נושא אבטחת המידע עלול להינזק.

הגישה של F5 שמה את חוויית המשתמש והנגישות ליישומים במרכז. ההצלחה האולטימטיבית הינה תוכנית האחדה שאין לה כל השפעה (או רק השפעה חיובית) על חוויית המשתמש ומאפשרת למשתמשים לבצע את עבודתם באופן יעיל יותר. התרחקות ממבט המתרכז ברשת עצמה הוא המפתח. אם אתה עובר מהתמקדות על הרשת להתמקדות באפליקציה, F5 יכולה לספק לך פתרון מרכזי שיוכל להעביר יישומים באופן אחוד לכל המשתמשים, לא משנה מיקומם – במשרד, בסניף מרוחק או בדרך".

אילו עצות אתה יכול לתת למקצועני IT בישראל בכל הנוגע למוצרים חדשים של F5 וליישום יעיל יותר של מוצרי F5 שברשותם?
סלצ'ו: "אני מציע להיכנס לאתר הקהילה המקצועית של F5 – http://devcentral.f5.com . יש שם יותר מ-80 אלף חברי קהילה אשר מחליפים דעות מקצועיות בתחום הרשתות הדינאמיות והחדשניות. אין מקום טוב יותר מזה כדי ללמוד על החברה מאשר מאנשים המשתמשים במוצריה".

תאר בבקשה כיצד הערך המוסף של פתרונות F5 רלוונטי בעולם העובר לסביבות מחשוב ענן?
סלצ'ו: "ציבורי או פרטי, אימוץ מחשוב ענן, בדומה לטכנולוגיות IT מסורתיות, עדיין מתרכז לנקודה אחת – יישומים וחיבורם לאנשים. זוהי המומחיות של F5 והסיבה מדוע 17 מתוך 20 ספקי ענן בוחרים ב- F5 להעברת יישומים למשתמשים. חברת F5 מסייעת ל-IT להתגבר על האתגרים הקשורים להטמעת ענן. אנו משפרים את הביצועים, האבטחה והזמינות של היישומים והמידע ומפחיתים את הוצאות הרכש והתפעול של יישומים ומערכי אחסון".

בכנס הקרוב בישראל תרצה על פתרונות עתידיים של F5 – האם תוכל לספק לנו הצצה לחלק מהטכנולוגיות החדשניות?
סלצ'ו: "בכנס אדבר על אבטחת גישה ויישומים, ה- Data Center הדינאמי, ניהול גישה אחוד ומואץ ועוד נושאים רבים ומגוונים. אחד הדברים העיקריים הם איך אנו מסייעים לארגונים לפרוס יישומים קריטיים מהר יותר. ארגונים עסקיים נוטים לחשוב במונחים של יישומים ושל שירותים אך מחלקת ה-IT פורסת ומנהלת את מכשירי הקצה. אנו מתכוונים להתייחס לחוסר השקיפות, המורכבות ועלויות הניהול הגבוהות הקיימות כתוצאה מחשיבה שונה זו. מטרתנו לסייע לאנשים לגשר על פער זה על מנת לפשט את תהליכי העברת היישומים".

אירועים קרובים