תוכן שיווקי

לקראת אירוע | APC מקבוצת שניידר אלקטריק משיקה בישראל את מוצרי Uniflair לקירור הדאטה סנטר

ההשקה תתקיים באירוע חגיגי, שייערך ביום רביעי, 22 ביוני 2011, במלון לאונרדו בוטיק תל אביב ● האירוע בהמשך לרכישת יוניפלייר על ידי שניידר אלקטריק מוקדם יותר השנה

15/06/2011 15:19
APC שניידר אלקטריק

חברת APC מבית שניידר אלקטריק (Schneider Electric, פריז: SU), מובילה עולמית בתחום שירותי האנרגיה והקירור ל-IT, משיקה בישראל את מוצרי Uniflair (יוניפלייר) לקירור הדאטה סנטר. ההשקה תתקיים באירוע חגיגי, שייערך ביום רביעי, 22 ביוני 2011, במלון לאונרדו בוטיק שברמת החי"ל, תל אביב. האירוע בהמשך לרכישת יוניפלייר על ידי שניידר אלקטריק מוקדם יותר השנה. במסגרת האירוע יציג פבריציו סרבארו, מנהל פיתוח עסקי בכיר ביוניפלייר, את מוצרי הקירור של החברה, אשר שמים דגש על יצירת ערך מוסף של חסכון באנרגיה ובהוצאות אנרגיה עבור הארגון.

יוניפלייר היא היצרנית השלישית בגודלה בעולם של מערכות קירור ממוקדות ופלטפורמות גישה מודולריות עבור יישומי דאטה סנטר וטלקום, ומעסיקה כ-500 עובדים בכל העולם. פעילות החברה חזקה בעיקר באירופה ומתפתחת במהירות בקרב מדינות מתעוררות – עובדה הצפויה למצב את שניידר אלקטריק בעמדה מובילה באירופה בשוק קירור הדאטה סנטר. רכישת יוניפלייר מייצרת עבור שניידר אלקטריק יתרונות נוספים:

•    יכולות תכנון והנדסת פתרונות, כולל אפשרויות בניית יישומים חיוניים "לפי הזמנה", אשר מחזקות את יכולותיה הקיימות של שניידר אלקטריק לאספקת פתרונות חסכוניים באנרגיה למתקני דאטה סנטר.

•    חיזוק פעילויותיה האזוריות של שניידר אלקטריק, כמו גם את יכולותיה המכניות ופעילות המו"פ.

•    אספקת קו מוצרים המשלים את טכנולוגיות שניידר אלקטריק לדאטה סנטר, כולל אקו-בריז.

הכניסה לאירוע ללא תשלום, אך דורשת רישום מראש. להרשמה לאירוע נא לפנות לדורון קרופמן בכתובת הדוא"ל הבאה.

אירועים קרובים