תוכן שיווקי

נס טכנולוגיות הקימה מרכז פיתוח לבינה עסקית (BI) במסגרת מרכז הפיתוח של החברה בבאר שבע

15/06/2011 15:28

נס טכנולוגיות הקימה מרכז פיתוח לבינה עסקית (BI) בשם BIDC (ר"ת Business Intelligence Development Center). הגוף פועל במסגרת מרכז הפיתוח של החברה בבאר שבע, המשרת לקוחות בשיטת ה-near shore וה-offshore. הצוותים במרכז הפיתוח כוללים מומחים בכל טכנולוגיות ותשתיות ה-BI, בעלי השכלה אקדמית. מומחי המרכז פועלים על פי מתודולוגיות מוכחות אשר פותחו בנס-גילון, ומיישמים מודלים המתבססים על הניסיון הרב שנצבר במרכזי הפיתוח של נס בהודו במתן שירותים איכותיים לחברות גדולות ומובילות בארה"ב. המרכז מבצע עבודות פיתוח בכל סוגי הפרויקטים ומשרת לקוחות בתחום הבינה העסקית בארץ ובחו"ל.

נס-גילון מספקת פתרונות בתחום הבינה העסקית (BI), יישומים אנליטיים בתחומי השיווק, ניהול פיננסי מתקדם וניהול סיכונים. נס גילון-הוקמה על בסיס חברת גילון שנרכשה בשנה שעברה על ידי נס טכנולוגיות ומהווה את זרוע ה-BI  של נס.

"מרכז הפיתוח לבינה עסקית יבצע עבודות פיתוח הן במסגרת פרויקטים מקיפים שנס-גילון מבצעת, ופעילות אנליזת נתונים ופיתוחים ספציפיים כגון יישומי BI  מהירים מסוגים שונים, על פי דרישות לקוחות" אמר גל רימון, סגן נשיא בכיר של נס ישראל ומנהל פעילות נס גילון. "ה-BIDC יאפשר ללקוחות לייעל את עבודות הפיתוח, לספק גמישות של היקף פעילות משתנה ולהוזיל את עלויותיו".

מרכז הפיתוח של נס בבאר שבע מעניק ללקוחות שירות בשיטת near shore ו-offshore במודל של Extended Sourcing המבוסס על ניהול פעילות באתר חיצוני, תוך התאמה לאופי הפעילות באתר הלקוח והגדרת תפוקות ולוחות זמנים ברורים ומחייבים. עקרון עבודה זה מאפשר את התאמת היקפי הפעילות תוך ניהול עלויות מיטבי ומשאבי תפעול תואמים.

בנוסף להתייעלות והוזלת עלויות הפיתוח ללקוח, המרכז בבאר שבע הוקם במטרה להתמודד עם המחסור הקבוע של אנשי IT במרכז הארץ, שם מרוכזות רוב החברות בענף. נס הגיעה למסקנה כי בדרום הארץ ישנם אנשי מקצוע רבים ומוכשרים בתחום ה-IT, והקמת מרכז הפיתוח נועדה לפתח עתודה טכנולוגית בפריפריה.

אירועים קרובים