נפתחה תערוכת טכנולוגיה 2011

למעלה מ-30 אלף מבקרים ו-350 חברות וספקים מהארץ ומחו"ל ישתתפו השנה בתערוכה הבינלאומית ה-21 לחידושים והישגי טכנולוגיה בתעשייה

בטקס חגיגי בהשתתפות רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, נפתחה אתמול (ג') טכנולוגיה 2011 – התערוכה הבינלאומית ה-21 לחידושים והישגי טכנולוגיה בתעשייה, שתנעל מחר בגני התערוכה בתל-אביב. התערוכה מתקיימת אחת לשנתיים, והשנה יש בה דגש על תחום הטכנולוגיה בתעשיית המתכת, עם הצגת חדשנות טכנולוגית, רובוטיקה מתקדמת ועוד.

בתערוכה, המתפרשת על פני שטח של 20 אלף מ"ר, ומתקיימת בו זמנית בשישה ביתנים מקורים ושטחי חוץ, ישתתפו למעלה מ-30 אלף מבקרים ו-350 חברות וספקים מהארץ ומחו"ל, ביניהם ביתנים לאומיים ונציגים מגרמניה, רומניה, טאיוואן, תורכיה, ומדינות נוספות.

במקביל לתערוכה, מתקיימים גם כנס של לשכת המסחר אפריקה ישראל העוסק בנושא "הזדמנויות עסקיות במדינות אפריקה"; יום עיון בנושא רכש ולוגיסטיקה – שיתוף פעולה עם ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה בישראל; ויום עיון בתחום הריתוך. כן מתקיים סמינר מיוחד של שגרירות פולין לחברות היי-טק ישראליות על הזדמנויות לעסקים ומו"פ בפולין.

תערוכת טכנולוגיה 2011 מאורגנת על ידי מרכז הירידים והקונגרסים בישראל בגני התערוכה, בחסות התאחדות המלאכה והתעשייה בישראל, איגוד לשכות המסחר והתאחדות התעשיינים. גופים אלה תורמים לתערוכה איכויות משלימות ותחומי התייחסות נרחבים עבור החברות המציגות והמבקרים.

מימין: מירית בכר - סמנכ"לית מרכז הירידים, רון חולדאי - ראש עיריית תל-אביב-יפו, אמיר תמרי - מנכ"ל מרכז הירידים, צבי ימיני - יו"ר דירקטוריון מרכז הירידים ויהודה אלחדיף - נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה. צילום יח"צ: כפיר סיון

בטקס פתיחת התערוכה אמר רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, כי תערוכת טכנולוגיה 2011 היא הזדמנות מצוינת לקשור קשרים עסקיים עם לקוחות מהארץ ובעולם, שבאו להכיר את הטכנולוגיה הישראלית והישגיה.

עו"ד אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים והקונגרסים בישראל: "התערוכה נותנת הזדמנות להכיר את ההתפתחויות והחידושים בטכנולוגיה ולקדם עסקים".

לדברי צבי ימיני, יו"ר דירקטוריון מרכז הירידים והקונגרסים בישראל, טכנולוגיה 2011 היא אחת התערוכות הגדולות ביותר במרכז הירידים תל אביב.

יהודה אלחדיף, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה בישראל,  אמר כי עבור העסקים הקטנים והבינוניים, החסרים משאבי שיווק ופרסום, תערוכה כמו טכנולוגיה 2011 הנה כמעט קיומית, הזדמנות להיחשף לעשרות אלפי מבקרים והזדמנות להיפגש עם ספקים מהארץ ומחו"ל. אלחדיף הוסיף, כי הוא מנצל את במת טקס הפתיחה של התערוכה, כדי להתריע על היעלמו של החינוך הטכנולוגי-מקצועי בישראל. "אף אחד לא מכשיר את הדור הבא להפעלת המכונות החדשניות המתוחכמות".

משמאל: רון חולדאי - ראש עיריית תל-אביב-יפו, אילן מאיק - מנכ"ל חברת טקתים ואמיר תמרי - מנכ"ל מרכז הירידים ליד מכונה לחיתוך בלייזר, המוצגת לראשונה בתערוכה. צילום יח"צ: כפיר סיון

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניאל

    גם אנחנו ביקרנו בתערוכה והתרשמנו במיוחד. עברנו בין המציגים,צילמנו ונהננו מכל רגע,עשינו גם אחלה כתבה על התערוכה עם צילום תמונות וסיור וירטואלי תוכלו להתרשם מהכתבה בקישור הבא http://www.dieselpower.co.il/115528/תערוכת-טכנולוגיה-2011 תהנו - צוות דיזל פאוור

  2. כמאל

    מאוד מעניינת במיוחד לאנשים טכניים ולעובדי תעשייה

אירועים קרובים