ג'נסיס מארחת – פרק ד'

בשבוע שעבר נערך הכנס השנתי של משתמשי חברת ג'נסיס (Genesys), המובילה העולמית במערכות מוקדי שירות לניהול קשרי לקוחות בארגונים גדולים. ג'נסיס נרכשה על ידי חברת אלקטל-לוסנט (Alcatel-Lucent) והיא חלק מחטיבת האנטרפרייז שלה (החטיבה השנייה היא ללקוחות ספקי שירותי תקשורת), המציעה עוד שני קווי מוצר: רישות וטלפוניית IP. בעולם ה-CC, מוקדי השירות הגדולים והמתקדמים, היא המובילה המובהקת בעולם ובישראל במגזרי הפיננסים, התקשורת, התעשייה, הריטייל וכל מי שרוצה לנהל קשרי לקוחות כהלכה ובהצלחה. אז ניהול קשרי לקוחות מתחיל בבית.כך, ינקל לוי-עייש – מנהל הפעילות של אלקטל לוסנט אנטרפרייז בישראל, מנהל את קשריו בהצלחה עם ספקים, לקוחות ועובדים. הספקים במקרה זה שקולים לשותפים העסקיים שלו, המשווקים את ג'נסיס. לקוחות הם לקוחות חשובים ומכובדים ועובדים טובים הם המפתח להצלחה. רוח המפקד שורה.

עוד שותפים ולקוחות. נייס הישראלית-בינלאומית היא המובילה העולמית בניתוח כל שיחה עם לקוחות ובהשגת התובנות הנכונות. בנוסף, היא גם שותפה עסקית של ג'נסיס. נצפו בכנס, מימין: רן פז, מנהל מוצר מערכות הקלטה; עומר אראל, מנהל אסטרטגיה ובריתות עסקיות; מוניקה אוורבוך, בנק פועלים; וינקל לוי-עייש

רב-ערוציות הוא שם המשחק בניהול קשרי לקוחות כיום. הלקוח מוצא את הספק בטלפון הנייח, באתר האינטרנט, במובייל, ברשת החברתית, בסניף ובמשרד האחורי גם כן. זה אותו הלקוח במספר מופעים שונים. ג'נסיס מסייעת לנהל את כולם ולסנכרן אותם לתועלת הדדית של הלקוח והספק כאחד

המוטו המתאים ביותר לג'נסיס ולמנהלי מוקדי השירות - ועוד מפיו של גורו הניהול הגדול מכולם, פיטר דרוקר. "מטרת העסק אינה יצירת הרווח אלא יצירת לקוח" (ועדיף מרוצה, יוסיפו מנהלי CC). אמן

תחרות הגיבורים האמיתיים הלוחמים יומית בחזית מרכזי השירות, היוותה סיום נאות ליום הראשון בכנס

הצבעת SMS לבחירת המוקדן המצטיין. שלושה מועמדים: ספרדייה, רוסי ומצרי. בעוד דקה ו-6 שניות יוכרז הזוכה

בינתיים, בקהל יושבים דרוכים לתוצאות. מימין: מנהל התחום בוודאפון מצרים ומנהל המכירות של אלקטל-לוסנט והפיתוח העסקי למזרח התיכון (ישראל שייכת לאזור אירופאי) הפועל מדובאי. לצידם: הישראלים, צחי מבנק לאומי ונילי סמברג מסנסקום

הזוכה ממצרים באות המוקדן המצטיין ומנהל חטיבת היישומים של וודאפון מצרים, לאחר הזכייה, מאזינים לנימוקי השופטים. זכה בזכות המסירות והיצירתיות במציאת פתרון להסעה קריטית של חולה בימי הבלגן של מהפכת היסמין בקהיר לפני כשלושה חודשים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים