תוכן שיווקי

לקראת כנס SAS | חברת החשמל נלחמת בשימושי חשמל בלתי חוקיים בעזרת SAS

15/06/2011 16:52

ודים דנילוב, CTO בפרויקט EBI, חברת החשמל יציג בכנס SAS הקרוב את ישום כריית הנתונים וניתוח נתוני מונים בחברת החשמל בהרצאתו "המסע המרתק עם קוראי מונים לכורי נתונים וחזרה – בחינת כלי SAS לפתרון". ההרצאה תעסוק באתגרים, בכלים ובתהליך העבודה להטמעתם של כלי SAS על מנת לאפשר לחברת החשמל להתמודד עם שימושים בלתי חוקיים בחשמל.

חברות לשירותי תשתיות בכל העולם משתמשות בכלי האנליטיקה המתקדמים של SAS ובתובנות לקוח הן למניעת פגיעות כלכליות, הונאות ושימושים בלתי חוקיים  והן לשיפור וייעול השירות ללקוחותיהן. בספרד, בה נפתח השוק לתחרות בין ספקי אנרגיה, לקוחות יכולים לעבור בין חברות שונות. חברת החשמל הספרדית הגדולה ביותר, "אנדסה", הנמצאת בשוק תחרותי משתנה, עושה שימוש בכלי אנליטיקה המאפשרים לחברה להפיק תובנות אודות הלקוחות וצרכיהם. השימוש באנליטיקה של SAS הוביל לשימור לקוחות טוב יותר ולהפחתה משמעותית בעלויות שיווק.

במהלך יישום האנליטיקה של SAS למטרות קמפיינים שיווקים הצליחה החברה הספרדית להפחית את עלויות השיווק בכ-50 אחוזים. הישג זה מקביל להישג גדול נוסף והוא הגברת שימור הלקוחות בכ-100 אחוזים. המערכת שאיפשרה הישגים אלו הינה מערכת דירוג קדימויות שתיאמה בין הקמפיינים השיווקיים וניתבה את המשאבים כלפי הלקוחות בעלי כוח הקנייה הגדול ביותר ובעלי "אורך חיי לקוח" וערך לקוח הגבוהים ביותר. החברה, המשרתת יותר מ-24 מיליון לקוחות המפוזרים ב-10 מדינות, נתנה את מבטחה ב-SAS, המובילה העולמית באנליטיקה עסקית מזה 20 שנה.

"הטכנולוגיה של SAS מאפשרת ל"אנדסה" להבין את לקוחותיה טוב יותר  ומסייעת לנו להפוך למובילים בשוק החשמל והספק החדש המוביל בשוק הגז," אומר אייבר אוריאטה, המנהל המסחרי ב"אנדסה".

"אסטרטגיית השיווק המצליחה של החברה מהווה פריצת דרך בשוק תעשיות האנרגיה ומבוססת על הכרות מעמיקה עם הלקוחות", אומר ג'והן באסטון, מנהל שיווק עולמי של מוצרי תובנות הלקוח ב-SAS. "דבר זה תרם ישירות להצלחת חברת החשמל הספרדית בתקופה מאתגרת של התעשייה המאופיינת בפתיחת השוק על ידי דה-רגולציה".

גם בישראל עומד שוק האנרגיה בפני שינויים ואתגרים. התשתית המתקדמת של SAS תאפשר לחברת החשמל להגיב להם ביעילות ולקדם את פני העתיד.

פרטים נוספים ורישום לכנס

אירועים קרובים