תוכן שיווקי

לקראת אירוע | BMC ו-Red Hat ומציעות ללקוחות פתרון משותף לניהול תשתיות הענן ההיברידי

15/06/2011 16:57

ענקיות התוכנה, BMC ורד-האט, אשר מיוצגות שתיהן ע"י חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הכריזו על הרחבת שיתוף הפעולה בין החברות במטרה להרחיב את הצעותיהן ללקוחות בתחומי וירטואליזציה ופתרונות מבוססי ענן. במסגרת שיתוף הפעולה יציעו החברות ארכיטקטורת ענן מקיפה המשלבות פתרונות של שתי החברות.

הפתרון המורחב של החברות יכלול פלטפורמה מאוחדת הכוללת את פתרון ניהול מחזור חיי הענן של BMC אשר ירוץ על מערכת RHEL (ר"ת Red Hat Enterprise Linux) ועל מערכת ניהול הוירטואליזציה של רד-האט – Red Hat Enterprise Virtualization Manager. בנוסף, שתי החברות מתכוונות לעבוד יחדיו על פתרונות אינטגרציה שיכללו את הפלטפורמה החדשה עליה הכריזה רד-האט באחרונה, Red Hat CloudForms, המבוססת על Deltacloud API.

השותפות המורחבת תאפשר ללקוחות להרוויח וליהנות מתשתית ענן מנוהלת מקצה אל קצה, החל מבקשת השירות הראשוני, דרך אספקה, פריסה, ניהול ופירוק. תהליכים אוטומטיים המתאפשרים הודות לחבילת ניהול השירותים העסקיים (BSM) של BMC מביאים לחיסכון גדול בזמן וכסף, להפחתת הסיכונים ומסייעים לארגוני IT לעמוד בצרכים העסקיים שלהם.

תחום מחשוב הענן צמח בשנים האחרונות במהירות גדולה והפך לבחירה פופולארית מאות של תאגידים המחפשים פתרונות גמישים ויעלים כלכלית שיתמכו בדרישות המורכבות של מערכי ה-IT שלהן.

יתרונות מחשוב הענן, כגון שיפור הגמישות העסקית, נוחות השירות העצמי, עלויות ציוד מופחתות, שטחי אחסון מינימאליים וחיסכון בצריכת החשמל, אומנם מוכחים ומתועדים היטב, אך ניתן להשיגם רק באמצעות אסטרטגיית ניהול ענן מקיפה אשר ממונפת ע"י מדיניות של אוטומציית תהליכים ויעילות כלכלית ממושכת וכלל ארגונית. מערכת ניהול מחזור חיי הענן של BMC, המשולבת עם מערכת ניהול הוירטואליזציה של רד-האט, תסייע ללקוחות החברות להשיג יתרונות אלו.

"ככל שארגונים מאמצים יותר את מחשוב הענן, ובמקביל מנסים להימנע מתלות בספק מסוים, הם זקוקים לתשתית ענן פתוחה ויעילה כלכלית הנתמכת בפתרון ניהול הטרוגני וברמה גבוהה", מספר קיה בהינה, מנהל הטכנולוגיות הראשי של BMC. "באמצעות השותפות המורחבת שלנו עם רד-האט, אנו מאחדים יחדיו טכנולוגיות מובילות שוק בכדי לספק פתרונות ענן אוטומטיים מקיפים לארגונים, תוך שמירה על הגמישות הנדרשת להם".

"השילוב של הטכנולוגיות המובילות של BMC ורד-האט הופכים את פתרון הענן המשולב שלנו לפתרון ייחודי ללקוחותינו המשותפים", אומר סקוט קרנשו, סגן נשיא ומנכ"ל תחום הענן ברד-האט. "ההצעה המשותפת של רד-האט ו-BMC, ובכלל זה מוצר ה-CloudForms החדש שהשקנו, מדגיש את הערך הגבוה של הפתרונות הפתוחים ומעניק הזדמנות מרתקת ללקוחותינו הארגוניים".

אמיר הראל, סמנכ"ל חטיבת מוצרי תוכנה במטריקס, מספר כי "רד האט ו-BMC הן שתי ענקיות גלובליות המציעות פתרונות משלימים בתחום תשתיות ה- IT ושתיהן פעילות בשנים האחרונות על מנת להציע פתרונות מותאמים לסביבת הענן. זהו שיתוף פעולה טבעי. מטריקס מייצגת את רד-האט ואת BMC מזה שנים רבות ואנו מברכים על הרחבת שיתוף הפעולה בין החברות, אשר יחדיו יציעו פתרונות ענן מקיפים וכוללניים שיעניקו ללקוחות בישראל ובעולם תשתית ענן משולבת שתקצץ בעלויות, תחזוקה וזמני הפיתוח ויבטלו את התלות של ארגונים בספק בודד".

הארכיטקטורה המשותפת צפויה להיות זמינה ללקוחות כבר במהלך השנה הקרובה.

אירועים קרובים